لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

See

زیاد اهل دیدن و دنبال کردن سریالهای خارجی نیستم. جز lost و got که تا فصل ششم اش دیدم هیچ سریالی را دنبال نکردم. دوستی، سریال see را پیشنهاد داد. سریال جدیدی است که فکر کنم چهار یا پنج قسمت از فصل اولش آمده است. قسمت اول را دیشب دیدم. به نظرم در جذب بیننده موفق بوده است. 

در ابتدای سریال اینچنین آمده است: به دنبال شیوعی ویروسی کشنده در قرن ۲۱ جمعیت انسانها به کمتر از ۲ میلیون نفر رسید و هر که زنده ماند کور شد و بینایی در این شرایط افسانه بود و هر که بینا میشد مرتد محسوب میشد.


قسمت هفتش دیروز اومد

به خاطر نوع عبادت کردنشون تا حالا به کسی معرفیش نکردم مگرنه فوق العادست

جدی😊 من شش تا دیگه باید ببینم بهت برسم


الان که گفتی خنده ام گرفت. دیشب هم کلی به نوع عبادتشون خندیدم😂
این خودش تبلیغ فیلم شد که😎😎😎


منم شنیدم تعریفش رو

 

دیدی نظرت رو بگو... البته الان زوده ها😉😉 با یه قسمت زوده نظر داد

این فیلم از اون فیلماست که معرفی کردنش میشه جزو اعمال ماتاخر آدم :/

پس باید پست رو بردارم😔
من فقط یه قسمت دیدم... از بقیه اش خبر ندارم..

نه خاله در حد همین عبادتشونه :دی

من رو معرفی کردن این چیزا حساسم 

😍😍😍
عزیز خاله

سلام

چند وقت پیش فیلم چرنوبیل رو برای اولین بار دیدم.

خیلی جالب و غم انگیز بود...اگه ندیدید پیشنهاد میدم ببینید

سلام 
ممنون بابت پیشنهاد
تعریفش رو شنیده بودم. حتما😊

من کلا اهل دیدن سریال نیستم. خیلی وقت گیره. آدم رو معتاد می کنه. اون هم سریال های طولانی

کلمه ی معتاد رو خوب اومدی

سلام... من که حال و حوصله فیلم دیدن اونم از نوع سریال زیاد ندارم....

گاهی با دخترم میشینم و تکرار صدباره گیسوکمند.. یا فروزن... یا کریسمس آرتور ... یا کوکو رو میبینم و لذت میبرم...

فیلم سینمایی رو بیشتر میپسندم... توی یک قیمت تمام میشه و خلاص...

سلام عزیز جانم
اتفاقا با توجه به جذابیتی که سریال got داشت و همه منتظر فصل ۷ و ۸ بودن من نمیدانم چرا به یکبار سرد شدم و حوصله ام نگرفت بقیه اش رو ببینم.
حسیه بیشتر حال سریال دیدن من😊

چه کار خوبی میکنید. 
من‌خیلی وقته با بچه هام کارتون نمیبینم

چه مطلع جذابی داشت، همین جمله کافیه برای اینکه آستین بالا بزنیم و دانلودش کنیم :) پیشنهادات شما همیشه به روی دیده جای داره..

امیدوارم پیشنهادم رضایت خاطر شما گرامی را جلب کند. بریدای خاله که قسمتهای بیشتری از من دیده گفت فوق العاده است😊

got من فقط گذرا یه چیزایی از سفیدیشون دیدم و گرنه نگاه نکردم 

 

اینو اگه بریدا گفته پس نمی بینم...چوون فیلمای بریدا اون موردای که من میخواام توشون ندارررم 

 

با تشکر از بریدا و تو

سفید داشته توشون که. باید میدیدی😆


خواهش میشود. ما فقط معرفی کردیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan