لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

فهیم یا خبیث؟

از عصر که متوجه شدم مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل است به امیرعباس نگفتم تا مطالعات اجتماعی اش را که تا جمعه غروب کش داده است و نخوانده است بخواند. میدانستم اگر تعطیلی فردا را بفهمد کتاب را که میبندد هیچ، تا ۱۲ شب نیز پای تلویزیون و شبکه ی نسیم ولو خواهد بود.‌ درسش را خواند و به موقع هم به رختخواب رفت.

به نظرتان مادری فهیم هستم یا خبیث؟ 😉

واقن انتخاب سختیه😅

حرف حساب😆

سلام

به این می‌گن سیاست مادرانه که از فهیم بودنتون نشأت گرفته

سلام..
تشکرات ویژه😉

فهیم 😉

جوووووونم😍

سلامممم❤

مامان فهمیمی هستید قطعاً:)

به نفعش بود درسشو بخونه

ولی قبل خوابش بهش میگفتید اگه تایم صبحه که صبح بیدار نشه وباخیال راحت بخوابه:)

سلام عسل
من بیدارش نکنم بیدار نمیشه😂
تخت تا ۹ میخوابه

بدون شک فهیم

😍😍😍

فهیممممم .. 

والاع خیلی هم خوب شده برای جلسه بعد کاری نداره

اره همینش کلیه😉

سلام. فهمیم دیگه.....

یه مادرِ خبیثِ فهیم :))

اینو خوب اومدین
خبیث فهیم😁😂

اخر شب رو دیگه میگفتید لااقل خوشحالی کنه 😂

خوشحالی اش مصادف بود با تا دیروقت بیدار بودن🤣

بسیارفهیم

نمیدونم چرا پسربچه ها اینقدر خون به دل مادرا میکنن که ادموبه این کارا مجبور میکنن منم جای شما بودم همین کارو میکردم 

اصلا امیر من استاد اعصاب خورد کردنه😁
شنبه ۹ آذر ۹۸ , ۱۲:۴۸ فرشته ی روی زمین

بنظرم فخیم :|  (ترکیب فهیم+خبیث که البته دوز فهمیم بودنش خیلی بیشتره)

مامان منم چنین روشی داره...بعضی وقتا هممون می دونیم تعطیله اما داداشم نمیدونه..مامانم هی بهمون گوشزد میکنه که تا موقع خواب جلوی داداشم حرفی نزنیم تا کامل درساشو بخونه : ) ولی خب داداشم وقتی میفهمه خیلی حرص میخوره : ))

فخیم😂

مامانا همشون شبیه همن😃

کاملا فهییییم:)

به نفعش عمل کردید دیگه، حداقل روز تعطیلشو از درس خلاصه:)

عزیزمی
هدف جز غیر این نبود😊
شنبه ۹ آذر ۹۸ , ۱۹:۴۱ فصل االخطاب

فهیم 

فهیم

فهیم 

فهیم 

حانم
جانم
جانم
جانم
😍😍😍😍

قربون تو مادر نمونه و فهمیم

خدا نکنه مهربانو جانم😚😚

به نظر من کار بسیار عاقلانه ای کردید...

اتفاقا فکر کنم صبح که بیدار شده و فهمیده مدرسه نمیره لذت بیشتری برده...

من که خودم اینجوری هستم... اگر از قبل بدونم زیاد خوشحالی نمیکنم... احساس میکنم لذتش از بین میره..

ممنون حوا جان
تا صبح که راحت خوابیدم من‌😆 امیرعباس ساعت ۸ آمد و مرا بیدار کرد که مامان خواب موندیم‌ دلم کباب شد براش . گفتم برو بخواب تعطیلی😁

به این عمل شما میگن سیاست مادرانه :)

جز خیر و صلاح فرزند در این پولتیک شما نبود، پس مادری فهیم و فرهیخته هستید :)

درود همکار
یکشنبه دیگه کلکم نگرفت. هر چه تلاش کردم کانال خبر رو نبینه و مطلع نشه دوستش زنگ زد و خبر تعطیلی رو گذاشت کف دستش😂

جا داره این کامنت هم یه پست بکنم برا خودم

 

بازم تشکر فراوان

کدوم‌کامنت رو ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan