لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

عاشقانه ۴۴

خودت را در من جا بگذار


حدس می‌ زنم


که خواهی گریخت


التماس نمی‌کنم


از پی‌ات نمی‌دوم


اما صدایت را در من جا بگذار.


 


می‌دانم که از من دل می‌کنی


               راهت را نمی‌بندم


اما عطر موهایت را در من جا بگذار.


 


می‌دانم که از من جدا خواهی شد


               خیلی ویران نمی‌شوم


                              از پا نمی‌افتم


اما رنگت را در من جا بگذار.


 


احساس می‌کنم


تباه خواهی شد


             و من خیلی غمگین می‌شوم


             اما گرمایت را در من جا بگذار.


 


فرقش را با حالا می‌دانم


که فراموشم خواهی کرد


و من اقیانوسی خواهم شد


                              سیاه و غم‌انگیز


اما طعم بودنت را در من جا بگذار.


 


هر طور شده خواهی رفت


                 و من حق ندارم که تو را نگه دارم


اما خودت را در من جا بگذار.


 


                     «عزیز نسین»



+ دزدیده شده از وب غزل😙

جمعه ۸ آذر ۹۸ , ۱۳:۲۳ مُسـافِــــ ـری ا‌ز دِیـــارِ بِـــــی کَسِیــ

قشنگ بود

میتونم کپی کنم ؟؟

زیبا خوندی اش.
بله. منم از وب غزل دزدیدم😁
جمعه ۸ آذر ۹۸ , ۱۳:۳۲ مُسـافِــــ ـری ا‌ز دِیـــارِ بِـــــی کَسِیــ

😘😘😘

😍😍😍

++++

همه علامتها مثبت اومده

چقد قشنگ بود😍

موافقم..

چندبار خوندمش.پر از حس بود:)

خوشحالم دوسش داشتی😍

سلام

خوشحالم که خوشت اومده نازنین

"پخمه" رو هم از عزیز نسین بخونی قطعا خوشت میاد

سلام غزل بانو جان
یادم رفت پی نوشت بزنم از وب تو دزدیدمش😉
نه دیگه .. بدعادتم کردی.. تو پستش کن من بدزدم😁

خیلی قشنگ بود .. منم برش میدارم 

از بابت عکس پایین هم باز دستت درد نکنه 

تصنیف نمیدانم چه در پیمانه کردی فوق العاده ست از پریسا البته 

بازم مرسی لبخندم

فدات مهربون همراه..
غزل اجازه داده به همه امون😉
بله. هر چیزی قدیمیش خوبه... اگر از جنس موسیقی هم باشه

خیلی قشنگ بود

زیبایی در نگاه توست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan