لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

مادرانه ۸۱

گیسو از دوستان مهد بهار است‌. از دسته ی دخترهای لوس و نازنازی‌. بهار را که از مهد تحویل گرفتم شاکی بود که گیسو با او قهر کرده. می گفت یه روز باهام دوسته و یه روز باهام دوست نیست. از بهار پرسیدم به نظرت چرا گیسو اینجوری میکنه؟ گفت: حالش خوب نیست😁

+ اعتراف میکنم تو سن بهار بودم حتی نمیتونستم گیسو رو تلفظ کنم🤣

اومدم کامنت بزاررم دیدم میتونم همین رو پست بزارم برا خودم..

 

فقط گفتم تشکری کرده باشم..

شما فقط کلیک کن رو نام لبخند ماه دایی.. 
تشکر لازم نیست . صاحبخونه ای😊

اقتضای نسلها فرق میکنه

دهه ی نودی ها رو دریابیم😁
خوش آمدی

مرسی مهربون جان، نوشته های جاری و  پر احساس و قشنگت به دل میشینه

مرسی هما..
نظر لطفته.
خوشحالم که اینجایی

ببین بهار هم از یک دوست قهرقهرو ی لوس به ستوه اومده .. 

+

یه شب پستهای خیلی پیش رو دیدم و عکس بهار رو .. چخده تپلویی هاش بانمک بود

بهار خیلی روی روابط با دوستاش حساسه. از بس که مهربونه نمیتونه قهر دوستاش رو ببینه.
مادرانه ها رو دارم به ترتیب منتقل میکنم اینجا😉😊
مرسی که حوصله و وقت میزاری

الهی😍❤😍بهارِ مهربونم😍😘😘عروس گلم😍😘

اجازه خانم؟😍❤سلام و درود بسیار😍💐💐💐😍لطفا پیشونیِ بهارجونو ببوسین😘😍

سلام و هزاران درود بر باران جان😍
عشقی عزیز😚😚
دوستتان دارم بسی

کی شود ببینمت از نزدیک

وبلاگ ندارم :))

ممنون از حضور

عشقه این دختر... ببوسش😘

فدات خاله مهسا😍😍

ای جووونم

چقد احساساتش قویه...🥰🥰

 

خاله جون گیسو یکمی‌خوشحاله🤣🤣

مثل مادرشه دیگه😉
چه اصطلاح شیکی.‌.. خوشحال😎

واقعا هم حالش خوب نیست

اصلا این مدل آدما همینن : حالشون خوب نیست

 

من بودم موهاشو می کشیدم:))))

بهار هم فهمیده ادمایی که حالشون خوب نیست چه مدلی ان😉
من بودم که هولش میدادم😁

ای جانم بهار. فداش بشم که اینقدر مهربونه

خدا نکنه خاله ی مهربون😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan