لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

عاشقانه ۴۱

بابا لنگ دراز عزیزم

بعضی آدم ها را نمیشود داشت

فقط میشود یک جور خاصی دوستشان داشت

بعضی آدم ها اصلا برای این نیستند 

که برای تو باشند یا تو برای آن ها...

اصلا به آخرش فکر نمی کنی

آنها برای اینند که دوستشان بداری!

آن هم نه دوست داشتن معمولی نه حتی عشق

یک جور خاصی دوست داشتن که اصلا هم کم نیست

این آدم ها حتی وقتی که دیگر نیستند هم

در کنج دلت تا ابد یه جور خاص دوست داشته خواهند شد...



جودی ابوت


قشنگ بود :)

🌷⚘
جمعه ۱ آذر ۹۸ , ۱۴:۴۱ دانیال طاهری فر

جودی از کاراکترهای مورد علاقه ی من بوده همیشه <3 

منم شخصیتش رو دوست داشتم

سلام

دلم میخواد کتابشو که پر از نامه های جودیه توی زمانی بی دغدغه مطالعه کنم.. زیباست نامه هاش.. بخش کمی رو خوندم.. 

ایامتون به شادی

سلام بانو جان.‌
خوبی؟
ان شاالله فرصتش مهیا شه برات.
کارتون حودی رو چقدر دوست داشتم😃

خیلی قشنگه این متن

موافقم به شدت.
به درد دل من میخوره😊

....❤

😚😚🌹🌷

من این کارتونو هممممه قسمتهاشو گفتم محمد برام دانلود کنه....دانلود کرد وهمممه رو از اول دیدم....عاقا خیلی دوسش دارم....

کی هست که از جودی خوشش نیاد.. با اون موهای دوگوشی شلخته اش😁
دست اقا محمد درد نکنه که حرف کودک دورن شما رو گوش میده😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan