لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

بی تو من از هر مرغ آوازه خوان می ترسم



"گلرخ" سالار عقیلی سالهاست آهنگ پیشواز گوشی ام است. 

استاد آزاد میرزاپور عزیز به زیبایی تار این قطعه را نواخته است. گوش بدهید و لذت ببرید در این هوای گرفته ی اول آذر ماه



ممنون عالییی بود عزیزممم🌷🌷🌷😊😊

😍😍

قشنگ بود 

عزیزم
😘😍

ای جانم و من سال هاست وقتی بهت زنگ می زنم کیف می کنم از شنیدن این آهنگ

خیلی از دوستانم هم که تماس میگیرند میگویند کمی دیرتر جواب بده خوب گلرخ را بشنویم😉

خواهرم که زنگ میزند و  وقتی من گوشی ام  را جواب میدهم میگوید سلام گلرخ😁

بسی لذت بردیم :)

ممنون

گوارای وجودتان😊

به به💞🎶🎵🎵🎶

جون و دلم میره برات😊

امروز باهاتون آشنا شدم چرا اینقدر دیر انگار از اول میشناسمتون دوست عزیز دوشنبه هات رو عشقه دارم نرم نرمک ارشیورو میخونم وقلبم از عشق بهت مچاله میشه اخه تو چقدر خوبی فقط دردم اینه که نمیتونم آهنگ ها رو بشنوم

سلام
خوش آمدی
عشق به من؟😉
آهنگها برات قابل پخش نیست؟

دوستانی که بهت زنگ میزنن بیشتر انتظار دارن برنداری، تا برداریD:

مرحبا به این ذوق و سلیقه...

درود!

دقیقا..
همیشه هم میگن چقدر لذت بردند.

درود بر شما که با حوصله میخوانید و مینویسید

واجب شد  بهت زنگ بزنم 

بینظیرررررر بود و گوش نواز

در خدمتم دوست عزیز😙😙😙
منم خیلی دوسش دارم

من هم هر زمانی به تو زنگ میزنم میگذارم روی بلندگو و کلی لذت میبرم 

جووون دلم. امروزم برا بار دوم که زنگ زدی نشد جوابگو باشم فکر کنم گلرخ را تا اخر شنیدی😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan