لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

روز دانش آموز


ﻧﺤﻮﻩ ﺩﺭﺱ ﺩﺍﺩﻥ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ

2 + 2 = 4


ﺣﺎﻻ ﻧﺤﻮﻩ ﺳﻮﺍﻝ ﺩﺍﺩﻥ ﺗﻮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ!

رامین 13 ﺳﺎﻟﻪ ﺍﺳﺖ ﺳﻦ ﺑﺮﺍﺩﺭﺵ مازیار ﯾﮏﺷﺸﻢ سینوس ﺯﺍﻭﯾﻪ دست چپ ﺑﺮﺍﺩﺭﺵ ﺍﺳﺖ



ﺍﻟﻒ ) ﺍﮔﺮ رامین ﻧﺼﻒ ﭘﻮﻟﺶ ﺭﺍ ﺧﺮﺝ ﮐﻨﺪ مازیار ﭼﻨﺪﺷﮑﻼﺕﺩﺍﺭﺩ؟

ﺏ ) پدربزرگ مسعود را رسم کنید!

ج ) چرا؟


عاشق سوال آخر شدم😂




+دانش آموزم برام ارسالش کرد به نظرتون منظور خاصی داشته😁 

روز دانش آموز بر دانش آموزان امروز و دیروز مبارک😉

سلام هیچوقت از ریاضی خوشم نیومد 😁

سلام
منم ریاضی رو دوست نداشتم تو دبیرستان🤣

سلام

احتمالاً خواسته نقد کنه رفتار معلم‌هایی رو که وقت درس دادن یه جوری توضیح می‌دن اما زمان امتحان جوری سؤال رو مطرح می‌کنن که اصلاً هیچ ربطی به درس نداره

سلام
قطعا همینه که در حالت طنز بیان شده😊
خوش آمدین

سلام.

 از دست این بچه ها😅😅😅 

سلام
از دست معلمها با این سوال طرح کردنشون😂

چه باحال😂راس میگن بخدااا. همیشه اینطور بوده

 

😁😁😁
امان از دست معلمهای ریاضی

سلام عالی بود:)) روز دانش آموزانتون مبارک خاتم معلم

سلام
ممنون میرزا
😊

سلام مهربون ترین معلم ریاضی دنیا😍

درود بر مهربان ترین صبای دنیا😍

منظوری نداشته بنده خدا 😃😃😃

میدونم😁

الان میفهمم...

البته ایشون حکما منظور خاصی نداشتند

چقدر دل همه اتون از معلم ریاضی ها پره🤣

اخ اخ دقیقا :)

بعد تازه درد اونجاس که تو دوران مدرسه میگن این مبحث و تو دانشگاه یاد میگیرید 

بعد که میری دانشگاه میگن اینو باید تو مدرسه یاد میگرفتید :))))

آره والا. تکلیف ادم رو روشن نمیکنن😄
ممنون از حضورت

سلام بانو

آبانتون زیبا

ریاضی وقتی حال میده که به جواب برسی وقتی جواب نمیده اوفففف نکبت ترین درس دنیا میشه :))

بله دیدمش خرم و خندان قدح باده به دست:))

سلام غزل بانو جانم
خوش اومدی خانوووم
پاییزت قشنگ.. چشم و دلت روشن😍

سلام بانو لبخند عزیزم

خوبی؟

دلم تنگ‌شده واست 

 

چقدر مطلب نخونده دارم

سلام بهامینم. خوبم من. میدونم سرت گرم درسه و درکت میکنم. امیدوارم این لحظات باقی مانده به بهترین شکل پیش بره

حالا واقعا چرا؟! :))

به نظرتون میشه پدربزرگ مسعود رو رسم کرد؟! باز اگه پدربزرگ مازیار بود میشد یه کاریش کرد!! :)

روز دانش آموز (که به نظر من آغاز رنج و محنت ایران بود) مبارک..

از دست شما😁 
طریقه ی رسم پدربزرگ مازیار با به طور کامل توضیح دهید😂

دانش آموز بودن رو دوست داشتم. اصلا درس خوندن خوب بود. زمان ما البته که درس ابهتی داشت

من هم دلم برای روزهای دانش آموزی تنگ شده، اما منظور نظر من از آغاز رنج و محنت ایران اشاره به واقعه تاریخی روز دانش آموز بود..

به وقت درس و مدرسه فکر میکردیم چقدر ریاضی سخته، چقدر فیزیک و شیمی گنگه، اما وقتی بزرگ میشیم دلمون برای حل کردن همون مسائل ریاضی و فیزیک تنگ میشه، که چقدر خوب بود و سخت گرفتیم...

ببخشید که متوجه منظورتون نشدم .
با قسمت دوم حرفهاتون به شدت موافقم. من هم حس شما رو دارم‌ و ای کاش ها زیادن در زندگیم

استاد ما یه شوخی کردیم، شما دیگه از این سوالات سخت طرح نکنید :))

پدربزرگ مازیار رو فقط میتونیم تصور کنیم :)

شوخی اتان لبخندی بر لبهایمان نشاند. 
سپاس همکار گرامی🌺🌷

چقد دلم برای وقتایی ک مسیله های شیمی‌و ریاضی رو حل میکردم تنگ شد....هردوتا درسو باعششششق میخوندم......

کاش 

دل هممون برای روزای درس خوندنمون تنگ شده و دوست داریم برگردیم و بهترین باشیم.
دبیر شیمیتون اسمش چی بود؟

خانم فیاضی اسمشون بود.....اسطوره ادب بود ....از اون معلمایی بود ک‌ خیلی چیزا میشد ازش یاد گرفت......در نود درصد موارد نمره ام از پنج ،چهار و هفتاد وپنج میشد....هممممممیشه هم شاکی بود از نمره ام....میگفت اینقد سرکلاس با شادی و مهری نامه نگاری‌میکنی و حرف میزنی و دقت‌نمیکنی‌نمره ات کانل نمیشه....

موافقم. اره یادم اومد‌ بسیار محترم و متین بودند. یه دوستی داشتند که همیشه با هم میرفتند و میومدن. اسمش یادم نیست!
یادمه . یه بارم جلوی من گله کرد ازت‌ .. تو هم بودی. یادته؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan