لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

عاشقانه ۳۴

آمدنت را استخاره کرده‌ام

خوب آمد!

همیشه خوب می‌آید

اما تو خوبِ من

نمی‌آیی!


امیر_افشار


سلام

یاد آهنگ کعبه معین افتادم.

بین نماز ظهر و عصرم استخاره کردم...

سلام
خوبین همکار؟
کم‌پیدایین

چه زیبا

قشنگ بود . 

والا بیاد یا نیاد  فرقی نمیکنه . 

اصلا خدا کنه نیاد دیگه . اینجوری تکلیف روشن تر هست

به مرحله ی بی تفاوتی رسیدین از این عشق‌.. و خدا کنه به این مرحله نرسیم

نه اینجوری نیست درواقع دوری میکنم که گرفتار بی تفاوتی نشم و ارزشم حفظ بشه. به قول عباس معروفی

 

خواب نمیبرد مرا ، یار نمیخرد مرا 

مرگ نمی درد مرا ، اه چه بی بها شدم .... 

 

پس سعی میکنم واقع بین باشمو الکی استخاره نگیرم 

بی تفاوت نسبت به چی منظورتونه؟
خود عشق یا صاحب عشق؟

اخ... :)

😔

بیا بیا که مرا با تو ماجرایی هست..

چقدر دلنشین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan