لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

این دل دل زدن تا منزل جانان کجا

 

 

 

 

بزن باران/ ایهام

 

 

حوالیِ تو

 

دلتنگی چگونه است

اینجا که باران می زند...

 

ابوطالب_موسوی

 

+در این هوای پاییزی  و بارانی زیبا چه ترانه ای گوش میدین؟

 ترانه های عشقولانه و گاهاً شاد.

  عکس پروفایل وبلاگت خیلی قشنگ و دوست داشتنی است.

نام می بردین هم خوب میشد😊
راستی سلام. خوش آمدین.
منم این عکس رو دوست دارم🙄

آموزش آشپزی در هلوکوک!

holoocook.blog.ir

آهنگ های خواننده های مثل:

محسن یگانه

ابراهیمی

مرحوم پاشایی

و...

سلام، پس دو نفریم که یک عکس رو دوست داریم و این خیلی خوب است.

منم اینهایی که نام بردی را دوست دارم. 
مخصوصا ستایش پاشایی و جون و دلم ابراهیمی و بهت قول میدم یگانه😊
البته من منظورم نام بردن از اهنگ خاص در این هوای بارانی منظورم بود.

به هر حال ممنون از شرکت در این پرسش

راستی نامتان قشنگ است

من هم این سه تا آهنگ رو دوست دارم، من زیاد اهل دانستن نام آهنگ ها نیستم، همان که‌حالم را بهتر کتد، برایم دوست داشتنی است.

خواهش می کنم

مچکرم

 

 

 

 

 

 

بسیار عالی
حال دلتون خوب

سلام بانو جانم😍😘

بزن باران ایهامو خیلی دوس دارم😍

اتفاقا این روزا خیلی گوشش میدم بارون که میزنه:)

الهی😍😍
چه خوب و عالی..
منم دوست دارم.
میگم کم کار نشده ایهام؟

چرا بنظر منم کمکار شده:)

 

میدونی چیه..
هر چند دوستشون دارم ولی حس میکنم اینا ظرفیتشون تا همین جاست و نمیتونن دیگه ادامه بدن و خلاق باشن و کار نو بسازند.
حامد همایون الان کجاست
محمد علیزاده
گروه سون
و خیلی های دیگه...
حتی فرزاد فرخ هم همین چند ماه رو بورسه 

آره واقعا خیلی از خواننده ها کار خوب وجدیدتولید نکردن😐

 

چون فقط به حال و مخاطب حال فکر میکنن

سلام بانوجان 

خوبین؟

این آهنگ ایهامو منم خیلی دوست دارم و قبلا خیلی زیاد گوش میدادم.. اهنگای رضا بهرام رو هم از اولین اهنگش دیوانه گرفته تا اخرینش که هیچ هست گوش میدم.. این اهنگ ها رو از این خواننده ها دوس دارم..

اما اهنگی که این روزا خیلی میشنوم آهنگ خزون شهاب مظفری هست با حالم جوره... و زیباست.. 

این آهنگ پریسا: آب حیات من است خاک سر کوی دوست...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan