لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

مهراز ۵۴


کتب

همچنان در درس پس دادن هایم یک نت و در حالت وخیم تر، یک میزان شامل چند نت را جا میگذارم و بعد از اتمام قطعه متوجه میشوم که سودی ندارد و چقدر آن لحظه به این حافظه ی داغانم تاسف میخورم‌. میدانم تمرین بسیار و پی در پی این مشکل را رفع میکند ولی متاسفانه با شروع مدارس و ماموریتهای پی در پی مهربان همسر و مسئولیت خانه و بچه ها وقتی که ناب باشد و حال خوب هم در پی اش، کم برایم پیش آمده است. با این حال آهسته و نرم نرمک قدم برمیدارم باشد که رستگار شوم😊

شمارش معکوس برای اتمام کتاب سوم استاد عیسی آغاز شده است. برنامه ی آتی کلاسم شروع ردیف است‌. خوشحالم که وارد این مرحله میشوم. هر چند که سالهای دور زمانی که سه تار میزدم دستگاه شور ردیف را تمام کرده بودم ولی با این حال برایم ورود به این مرحله در حال حاضر تازگی دارد. این هفته استاد عیسی لیست کتبی که باید تهیه کنم را برایم نوشت. همگی کتابها از انتشارات ماهور بودند و منتظر فرصتی ام که بتوانم سری به ماهور بزنم و کتابها را بخرم.

تلاشتون وصبر وعلاقتون تحسین برانگیزه😍😍😍

قطعاً موفق میشید 😍😍😘😘😘❤

ممنون محیای دوست داشتنی من😚
امیدوارم

موفق باشی فاطمه جان

فدات عزیز جان

خوشابه حالت 

انقدر غبطه میخورم که اینهمه مسئولیت دارید و در عین حال همچنان به حال دلتون می‌رسی .. حتما موفق خواهی شد 

رازش رو به من هم بگو که این روزها اینقدر کلافه و بی حوصله و بی اعصابم ..

عزیزم. اتفاقا وقتی ادم کلافه و عصبانیه این رسیدگی به علایق خودشو نشون میده باید رها کرد کار و مشغله رو برای مدت کوتاهی. 
اینجوری ادم داغون میشه
دستو بده به دست من با هم بریم سمت حال خوب

تبریک میگم بانوی هنرمند

عزیزی. یه شیرینی بابت اتمام کتاب باید بدم😊

مبارکا باشه عزیردل😍❤😍🌺🌷😘👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿

فدای بانوی مهربانمان...
اتمام کتاب رو میگی؟😉😊

خیلی خیلی خیلی خوبه ک بااین همه مسیولیت بازم دنبال علایقتون هستید.....تلاشتون رو بیشتر کنید مطمینا سرعت پیشرفتتون بیشتر‌میشه....🥰🥰

یعنی منم میتونم؟!

یه کم دیر شده برام و با این همه کار نمیتونم برسونم. ای کاش جوانتر که بودم به خودم آمده بودم..
الان بجنبی بله میتونی

چقدر خوب .همیشه دلم می خواهد یه سازی یاد بگیرم ولی هیچ وقت نشد جدی برم دنبالش ...

خیلی جذابه ..روح ادم اروم می کنه

عالیه ..
حتما پیگیر باش و برو سراغش😊

عزیزم بهت افتخار می کنم. چه کتابای خوبی استاد نوشته. به جز خوشنواز و تصانیف عارف بقیه ش رو منم دارم. راستی ردیف رو هم روی هارد برات ریختم. با نسخه های مختلف. طلایی علیزاده برومند استاد علایی و ردیف اوازی کریمی. خیلی ردیف گوش کن. چه خوشحالم که وارد ردیف می شی. کیف می کنی. اتمام کتاب سوم مبارکت باشه عزیزم

ای جانم صبای مهربانم.
هنوز وقت نکردم هارد رو ببینم. ممنون که همه جوره به فکرمی و محبت داری.
باید سر فرصت تمام آهنگهای پاپ گوشیم رو خالی کنم و به جاش شجریان و ناظری و لطفی بریزم و حالشو ببرم..

استاد میگفت ردیف حال و هواش متفاوته و پا زدن دیگه توش نیست..
ممنون به خاطر بودنت😊😚😙

کتاب ردیف رو داری عزیزم؟

آره . ردیف میرزاعبدالله رو همون سالهای اوایل معلمی ام خریدم
تحلیلشم استاد گفت بخرم😊

خواهش می کنم عزیزم. آره ردیف عشقه. مدام گوش بده که با حال و هواش آشنا بشی. تحلیل ردیف رو دارم. ولی ازش سر درنمیارم.‌ یه استاد باید برا آدم توضیح بده. با خالی کردن آهنگای پاپ هم خیلی موافقم😊

منتظر ورود به این دنیام😊
کم مونده..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan