لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

حق ثبت نام

این بار باید حتما به مدیر مهد بهار بگویم به خاطر ثبت نامی هایی که بابت من و عنوان من انجام می دهد باید حق ثبت نام به من تعلق بگیرد😁

دومین باریست که وقتی وارد مهد میشوم و مدیر مشغول صحبت با والدینی است که با فرزند دلبندشان آمده اند تا شرایط مهد را جویا شوند مرا به مراجعین معرفی میکند و با افتخار میگوید معلم نمونه کشور هستند که دخترشان پیش ماست. برگشت نگاه مراجعین به سمتم و تایید سرشان چنان لذتی در من بوجود می آورد وصف ناشدنی ولی عنوان کشوری اش به هیچ وجه درست نیست. اغراق کرده است. دم بر نمیاورم. نمونه ی استان تهران در سال تحصیلی گذشته صحیح می باشد😊

+ در معرفی خود موفق بوده ام؟ 😁

بله خیلییی موفق بودید:))

 

احسنت خانم معلم❤

ارادتمند😍

شما برای ما نمونه کشوری هستی بانوی حساب و هندسه

وااای مریم...
😙😙😙

باعث افتخار ما هستی عزیزم. همچنان موفق و پیروز باشی

کوچیک شماییم دوست جونی👄❤

والا ما تو همین دنیای مجازی از آشنایی با شما افتخار میکنیم . چه برسه به واقعیت 

نفرمایید شاعر😊
ارادتمندم بسی

ای جاااان معلم نمونه. 😍

گفته بودم که معلم ریاضیها رو دوس دارم؟ با این که خودم ادبیاتی بودم و تو کلاسمون فقط من ریاضی دوست داشتم

عزیزی خانم دکتر
اتفاقا بین ادبیات و ریاضی پیوندی ناگسستنی برقراره..
هر دو از قاعده و قانون پیروی میکنند.
منم دوستت دارم شارمین جان❤🌷

سلام خوبید ؟ مربی مهدکودک هستین ؟ 😃

سلام.
خوبم..
😊

عزیزم افتخار مایی

جون و دلمی❤👄

به به چه معلمی:)

❤❤❤

اجازه خانم؟🙋‍♀️💖😍

لحن مهدیر مهد مثال جناب آقای هادی عامل هیجان انگیز بود🤩🤩

اجازه خانم؟💖🙋‍♀️مثال کُشتی گیرها شما رو معرف حضور می رسانند🤩😍😍😎😎

اجازه خانم؟🙋‍♀️💖می تونیم؟ بپرسیم؟ آبی؟یا قرمز؟😎😎

+خیلی بله🤩😁🤩

الهی.. چه شباهتی پیدا کردی😁😎
من آبی 😃
ممنون از حضور❤

اره حتما ازش بگیر :)

اگه نداد این حق رو  چی؟😁

شما باعث افتخارید😍😍😍

حال دلتون همیشه خوب باشه الهی😍😘

انشاالله روز به روز موفقتر باشید😍😘

عزیزمی
دلم به وجود شماها گرمه.
تنت سلامت بانو جان😚

حق دادنی نیست که گرفتنیه

یه چوب بگیر کلشو بکن اگه نمی تونی اسم و فامیلشو بده جنازشو تحویلت بدم

وای چقدر خشن..
با روحیات من اینهمه خشونت سازگار نیست😂

همینکار هارو می کنی حقتو می خورن دیگه

😭😭😭
حقمو کسی نخورده ..
گفتم حق ثبت نام بدن به خاطر استفاده از عنوان 😁

خیلی خوب بووودددد:)))

عااقا ، باید پول تبلیغ بگیریننننن 

اصن شک نکنین ، نذارین از اعتبارتون رایگان استفاده کنن استادجان

سپاس دکتر جان🌷
آره والا .. کلی اعتبار مهد رو بردم‌بالا😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan