لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

عاشقانه ۲۳

آنگاه که تورا از دست دادم، 

هردومان بازنده شدیم. 

من، چونکه تورا بیش از همه دوست میداشتم 

وتو، 

چون من آن بودم که تورا بیش از همه دوست میداشت. 

اما تو بازنده تر از منی 

چون من دیگری را دوست توانم داشت 

آنگونه که تورا دوست میداشتم. 

اما هرگز یافت نخواهد شد 

کسی که تورا چون من دوست بدارد...

خیلی قشنگ و عاشقانه بود ......

موافقم

آخییییی😢😢

😙😙😙😙

:/

یه دایره المعارف برای این شکلکهای مخصوصتون منتشر کنید

از کجا معلوم ؟

این هم حرفی است!

ناراحتم

ببخشید که باعث ناراحتیت شدم جوان

اون باخته...نه بخاطر از دست دادن محبت طرف مقابلش و نه بخاطر از دست دادن طرف مقابلش...بخاطر نگاهی که میتونست بعد از اون در قلبش نسبت به زندگی جا بده...زندگی با عشق جور دیگه ای دیده میشه!

هیچکدوممون قدر این عشق رو ندونستیم!! 

حیف!...

البته فاکتور گیری میکنم...زندگی با لبخند هم جور دیگه ای دیده میشه!

:)

اگه با اون ندیدید با این ببینید...اینم فول اچ دیه!

چقدر فهم حرفات سخته

._.

آره...

فرق میکنه این متنو کی میخونه...

هرکی زندگی خودشو تو قاب اون جمله میزاره...!

درست میگی..
هر کی برداشت خودشو داره

:)

ولی خب این متن برای شما بود...این متن اختصاصن برای برداشت شما بود!

 

چقدر امشب دلتنگم😔

:/

لباس گشاد رو میشه تنگ کرد ...ولی لباس تنگ رو نمیشه کاریش کرد!...

باید باهاش کنار اومد

:)

من میدمش برا خواهرم پیرهن کنن...!

شما ولی دلتونو ندید برای یکی دیگه بدوزنش...ممکنه خیاطش خوب نباشه...واسه اونم تنگ بدوزن!

دل تنگ فقط با بودنش و حضورش خوب میشه

:)

سنگین باشید...اما غمگین نه!

عجب جملاتی...
😊

:)

چاکریم خانوم معلم!(لوتی نیستم ولی بلدم لوتی حرف بزنم!)

ما که با جملاتمون در حضور جملات شما کوچیکیم!...

...

 

ای جونم سیب کوچولوی من..
خداییش میمونم چی جوابتو بدم بعضی جاها😊

:)

منم واقعن نمیدونم غم شما رو گاهی چطور باید بدزدم!

غم آدمها رو‌ مگه میشه دزدید؟

والا منکه تا حالا خیلی دزدی کردم....الان کلکسیون غم رو در اختیار دارم!

:)

 

غم ادمها فقط مخصوص دل خودشونه.. هیچ کسی نمیتونه درک کنه غم دیگری رو...

همدردی میتونه بکنه ولی درک نه

شب خوش بانو!

:)

شبت طلا سیب عزیز

هرکسی غم خودشو برای خودش داره....من فقط یه لحظشو میتونم بدزدم...یه لحظه هم طرف مقابلم از غمش یادش بره و بخنده هم برام یه برده!...

:)

اینکه غمخوار هم باشیم خوبه ولی ادمی مگه چقدر ظرفیت داره که غم های اطرافیانش رو هم بخوره😭😭😢😢

:)

والا منکه انقد توخالی آفریده شدم هنوز ظرفیتم صفره صفره....اصن انگار آکبندم!(مخم که صد البته دست نخوردس ولی ظرفیتمم هنوز جا داره!)

ولی خب هرکسی آفرینشش یه جوره دیگه...

شماام غم داشتین درخدمتیم...

D;

ببخشید انقد حاضر جوابم!...خیلی پررو ام نه؟...خودم میدونستم!

الهی که هیچوقت غم نبینی سیب کوچولوی من😊😚
من عاشق همین حاضر جوابی هاتم😉

:)

ممنونم بانو...

😍
عزیزی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan