لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

مانکن

از طرح" دوشنبه سوری"های همراه اول در وب نیلو مطلع شدم. طرحی که مدتیه در آخرین دوشنبه هر ماه اجرا میشود و با شماره گیری کدی خاص به شما اینترنت رایگان یک روزه تا سقف ۱۰۰ گیگ هدیه میدهد. در اولین گام برای من ۱۰ گیگ اینترنت یه روزه هدیه داد و چه چیزی بهتر از دانلود ۴ قسمت از سریال مانکن😁

اصلا مگه میشه عشق و عاشقی در سریالی موج بزنه و من بی تفاوت باشم و نبینمش. هر ۴ قسمت را هم پشت سر هم دیدم. اصلا از بازی بهار(خواهر کاوه) خوشم نیامد. از کاوه هم همینطور. مصنوعی و خشک بازی کرده بودند. از مادر و ناپدری همتا که نگو😠 بقیه به نسبت خوب بودند ولی اخگر (فروتن) را بسیار دوست داشتم. با ابهت و مرموز. با آن نگاه های گیرایش و آن لحن صدای جادوییش. با اینکه مخالف بازیگری خواننده ها هستم ولی فرزاد فرزین در نقش بهرام توانسته بود با ادای جالب دیالوگهایش خنده ای بر لب بنشاند.

و عشق خفته اگر سر باز کند چه ها خواهد کرد... 


 

 

 

مانکن/ فرزاد فرزین

هنووووز نخوندممممش

ولی عاشق سریال مانکنممممم 

هر چند کمی کش اش میدن و طولانیش کردند ولی من دوسش داشتم

هیچوقت و هیچوقت و هیچوقت و هیچوقت سراغ سرایلهای اینچنینی ای که باید دانلود بشن نرفتم. تنها سریال"بازی تاج و تخت" رو {فقط دو سری} دیدم که بعد فهمیدم باید بمونم تو خماری تا باقیه قسمت ها و سری های بعدیش بیاد و تازه خودم باید دانلودش کنم، که بیخیالش شدم.

چرا ولی وقتی همَش اومده باشه بیرون و تموم شده باشه میشینم دو روزه صد قسمتو میبینم تا جایی که خوابشو ببینم و اصن یه وضعی...

(حالا که نظرِ منو خواست؟:)))

من به شدت موافق حمایت از تولید کننده هستم. تا یه سال پیش سی دی ها رو خریداری میکردم. تمام سه فصل شهرزاد رو خریدم. در حالیکه خیلی ها دانلود کردند و تماشا. 
دیگه از وقتی سی دی ها رو گرون مردند و الان باید ۱۰ هزار تومان پرداخت کنی دیگه نمیخرم. سینما هم که تعطیل. نت رایگان گیر بیارم دانلود میکنم.
بازی تاج و تخت رو تا فصل ۶ دیدم. از پارسال منتظرم فرصت برای دیدن بقیه اش پیدا کنم فرصت نشده که نشده! دیگه یادم رفته تقریبا 
سریالهای مهران مدیری مثل هیولا رو هم دوست دارم ببینم که باز برمیگرده به همون بحث نت رایگان😁

سلام. یک بخشهایی در اینستا دیدم

اهل سریال نیستم اصلا ولی ممنونم که این نقد را نوشتی

سلام عزیز. من فقط عاشقانه ها رو میبینم😃
نقد نبود که.. فقط گفتم از کدوم خوشم اومد😁

من یه مودم ایرانسل دارم .TDLT ماهیانه اینترنت نامحدود میخرم. حدودا 40 هزار تومن میشه با مالیات و ارزش افزوده ش. 

مگه چقدر مصرف دارم؟ ماهی هفت هشت گیگ عکس میفرستم برای لابراتوآر و یه تایمی اخبارو چک میکنم و یه تایمی هم که اینجام.

به همه میگم برادرم خواهر زاده هام. دوست آشنا همسایه میگم بابا بیاین تو مغازه من بشینین دانلود کنین. آخر ماه که میشه میبینی چیزی حدود نود گیگ اضافه اومده و میسوزه.

بیا مغازه:)))

اگه بتونید این مودمو یا هر مودمی یا هر اینترنت نامحدودی خریداری کنید خیلی به نفعتونه.

چه خوب.من  زیاد اطلاعات در مورد این چیزا ندارم. الانم که دیگه مدرسه ها باز میشه اصلا وقت دیدن فیلم هم دیگه ندارم.
 سر فرصت باید بیام مغازه اتون برای دانلود سریالهای جدید 😃
خداییش نود گیگ زیاده . حیفه بسوزه


سلام.

 

شما جزء چهاردرصدیها هستی! ده گیگ؟! به من جز یه بار که ۱ گیگ بود، همیشه ۵۰۰ مگ میده 😐

 

@میرزامهدی

آدرس مغازتون رو بدید ما سفر شمال همراه با نت رایگان داشته باشیم. اصلا شاید اومدیم همونجا ساکن شدیم😂😂😂

سلام.
اتفاقا خواسته یه حالی بده بهم که دفعات بعدی هم مشتری اشون باشم و هی تو دوشنبه سوری ها شرکت کنم😁

کل بچه های بیان هم بیان مغازه میرزا مهدی جواب نتشون رو میده..😃

من فقط قسمت اول رو دیدم..

و عشق یک بیماری وخیم روحی بود...

ببین بقیه اشو
من دوسش داشتم..
اخگر محشره محشر

من خیلی اهل سریال نیستم. بیشتر فیلم می بینم.

اینم جون عاشقانه است میبینم ولی به پای شهرزاد نمیرسه.
سریالش ضعیفه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan