لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

عاشقانه ۲۲



دلبر/ فرزاد فرخ💖

آهنگای فرزاد فرخ رو دوست دارم...سبک خوندنش باحاله...

من که عاشقشم💖

😀😀😀

حالا دست دست

وای چقد تو دلبری ،از همه تو سرتری😍

واسه بدست  اوردنت میزنم من به هردری😅😍

کلیلیلییییی😅😳😂

قاطی کردم😅😂😳

قشنگ بود ،مرسی لبخنده ماه عزیز😍😘

سلام عزیزم
خوشحالم خوشت اومده😙

آهنگاشو خیلی دوس دارم:)

وای چقدر خاطر خواه داره..
کدوم آهنگشو از همه بیشتر دوست داری؟

آهنگ دردانه و لبخندشو دوست دارم خیلی

من هوای تو اش را میپرستم. 
اصلا اولین ترانه ای که ازش شنیدم همین بود. یه بارم گفتم شاید از اولین نفراتی باشم که فرزاد فرخ رو شناختم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan