لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

حیدر بابا




به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار


روحش شاد و یادش گرامی

من خیلی شهریار رو دوست دارم ولی نشده شعر ترکی حیدر بابا رو با حوصله بشینم بخونم.

من هم دوستش دارم .

و اینکه عشق و دیدار عاشقانه اش در پیری، منو یاد حرف یه  فرد عزیز میندازه وهربار اسمی از  این شاعر میشه  بیادش میوفتم...

روحش شاد
😍😍😍

:)

ما صدای شما رو اصلا نمیشنویم😉

چقدر خوبه که بعضیا هرگز نمیمیرند

مازنی ها هم شاعری دارن به نام امیر پازواری. درموردش میتونید تو گوگل سرچ کنید. خیلی هم به ایشون تعصب دارند و جالبه که بعضی ها کلا معتقدند چنین شخصی وجود نداره و افسانه است و از قدیم مردم اشعاری که دهان به دهان و سینه به سینه حفظ شده رو منتصب به ایشون کردند تابوجود اومده....(خب که چی اینا که الان گفتمD:

 

چه جالب. میرم سرچش کنم. 
منتسب درسته یا منتصب؟🤔

لبخند می زنم دیگه

همیشه بخند 

البته تصویم از صدا بهتره ها

جدی؟😉

منتسب:)) به معنی نسبت داده شده

 

 

 

منتصب به معنی نصب شده .... ببخشید که غلط نوشتمD:

یه لحظه شک کردم.. ممنون بابت توضیحات😊

یاشاسین استاد شهریار.

خیلی خوب بود.

زنده باد استاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan