لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

قبولی

نسیم که در موردش پست زده بودم دندونپزشکی علوم پزشکی تهران قبول شد. هنوزم باورم نمیشه. از نسیم زرنگتر و مستعدتر دانش آموز زیاد داشتیم.

تو بیان دانشجوهای جدید الورود کیا هستن؟؟

افرین بهش

😊🌹

موفق باشه :))

راستی قسمت جدید چشمهایت نیامده هنوز ؟-،-

ممنون عزیزم
چشمهایش تغییر نام داد به پاییزان. 
۷ قسمتش منتشر شد

از دنیا عقب موندمممم پسسسسسس

عهه عههه

عزیزم...
بدو میرسی

دمش گرم:)

ولی شاید سهمیه داشته:)

الان با کامنت بریدا مطمین شدیم که داشته

سلام

صبح بخیر

 

به ایشون تبریک میگم

اما جسارتا با کار شما در تغییر اسم مخالفم ، دلیل؟ به همون دلیل که خانم جی کی رولینگ ، رمان چندین جلدی هری پاتر رو نوشت و اسم همشون رو هری پاتر نذاشت و هر جلد یک عنوان داشت ، اما شما یادداشت هاتون همه اش یه عنوان مشترک داره ، پاییزان ، چرا ؟ چون دوستش دارین اما مخاطیبنتون چی؟ گمون نمیکنید داره لوث میشه؟ خودتون قضاوت کنید ، تو بلاگ اسکای هم یادداشت پاییزان رو داشتید و یا مثلا می گفتید که سنجاق شود به پاییزان ، الانم پاییزان و تغییر نام چشمهایش به پاییزان 

 

خلاصه که فک میکردم یه کار جدید با اسم جدید دارم میخونم اما با این کار خورد تو ذوقم.

سلام
اوقاتتون بخیر
همون اولشم گفتم که این داستان قبلا منتشر شده و الان با تغییراتی بازنویسی و منتشر میشه‌.
چشمهایش انتخاب من بود ولی برخی دوستان گفتند همان اسم قبلی را برایش بگذار. با آن اسم مانوس تریم.
اون جاهایی که مینوشتم سنجاق شود به پاییزان نه اینکه بخوام تکرار کنم این اسم رو فقط بابت اینکه این جریان گفته شده ربط به اون دوران داره.
حالا نخوره تو ذوقتون و جدا از نادیده گرفتن نامش نظرتون رو در خصوص پاییزان بگین😊

310 سهمیه ی 25 درصده که باعث میشه دندونپزشکی علوم پزشکی ایران قبول شه

اگه سهمیه ی منطقه بود با 310 شهید بهشتی هم قبول میشد 

هعععیییی چی بگم خاله پدر من همین امسال بابت شیمیاییش یه هفته بستری بود و با کپسول اکسیژن نفس میکشید بعد یه سریای دیگه از مزایاش بهره مند میشن!!

کلا سهمیه چیز درستی نیست کاش یه جور دیگه براشون جبران میکردن!!

 

منم حدس میزدم سهمیه ای چیزی داشته باشن‌
سهمیه ها چه ها نمیکنند..
سهمیه ی هیات علمی که بدتره‌ .. بچه هر جا قبول شه راحت با سهمیه ی هیات علمی پدر یا مادر منتقل میشه به جایی که پدر و مادرش هستند.

اجر واقعی نصیب کسانی است که بی سهمیه وارد میشن

اخه من داستانش رو میدونم و چون موسیقی هم براش گذاشتین عالی شده ولی اونایی که تازه خوندن نظر اونها به نظرم کاملتر از واسه منه و شاید نقدشون به بهتر شدن مجموعه میتونه کمک کنه.

 

 

 

 

شما همون موقع هم نظرتون رو یادم نمیاد گفته باشین😊
نقد شما را هم به جان خریداریم.
نقد اول به نامش بود ..
نقد بعدی؟

فکر کنم بجز من همه دوستان رمز و دارن . فکر میکردم چشمهایش  همون کتاب بزرگ علوی هست که تو پست های رمز دار میذارید . تازه فهمیدم نوشته ی خود شماست

سلام جوان
نخیر همه رمز رو ندارند. آنهایی که مایل بودند بخوانند رمز رو دریافت کردند.
شما اعلام امادگی کردین؟😉

چشمهایش بزرگ علوی کجا و چشمهایش من کجا😄

منم با سهمیه موافق نیستم. زحمت اونایی که رتبه بهتری آوردن ضایع می شه

ای کاش صندلی اختصاص ندن بهشون
کمک مالی جهت کلاس کنکور بهشون بدن..
ناعادلانه است اینجوری 😔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan