لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

ببخش

 

 

+ من که دوسش داشتم...

سلام لبخند جانممم😍

خیلی پست قشنگی بود 😍

ممنون❤ 

 

+همین یکم پیش برا پست موقتتون اومدم نوشتم کلی همین که ارسالو زدم دیدم همش پریدوپست پاک شده😳😅

 

به راهتون ادامه بدید من به شخصه خیییلی خوشحالم از آشناییتون😍

ونوشته هاتونوخیلی دوست دارم😍

خودتونم که ماهید وباعث حال خوب ودلگرمید😍❤

سلام عزیزتر از جان😍
لطف داری عزیز.
به پیشنهاد دوست عزیزی زود برش داشتم تا فضای وبم ارامش خودشو به دست بیاره.‌ همینکه شماها را دارم برام کافیه😙😍

منم از بودن در کنارتان و خوندن مطالبتون کلی انرژی میگیرم.
مدارس نزدیکه .. خدا کنه تو اوج کارم بتونم همراهتون باشم😊

ابجی چرا برام باز نمیشه؟😔

چرا؟؟؟
ببین تو پست عاشقانه هام که ویدیو گذاشتم اونا رو میتونی ببینی؟

شما عزیزدلید😍

انشاالله که تواوج کارم بتونید برامون پست بذارید وحالمونو باحضورتون وپستاتون خوب کنید😍❤

الهی آمین
کجا بهتر از اینجا برای گرفتن انرژی و حال خوب در کنار شماها😍

کلیپ قشنگی بود 

موافقم

چقدر قشنگ و دوست داشتنی بود 

مرسی 

خواهش میکنم.
نوش جانتان😙

مثل همیشه زیبا و عالی 

نظر لطفته

منم دوسش داشتم

ممنونم که هر چیزی که حالت را خوب میکنه با ما به اشتراک میگذاری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan