لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

گوگولی

دخترمون اومد.

صبح که این پیامک را خواندم‌ لبخند زدم و در دلم گفتم خوش آمد. یکی از شاگردان چندین سال پیشم تولد دخترش را اینچنین به من خبر داد. قطعا دختر خنده رویی خواهد بود مانند مادرش😊

ای جووووونم:)))))

خوش امد.

کوچولوی دوست داشتنی😊

خوش آمد :)

😊😊 
من نی نی کوچولو دوست 😍

منم خیلی دوست دارم 😍😍

لطافتشون
بوی گردنشون
نگاه هاشون
دست و پاهای کوچولوشون
وااای که خیلی ماهن
شنبه ۹ شهریور ۹۸ , ۲۰:۰۹ شارمین امیریان

سلام.

چه قشنگ =)

شمام مث من به شاگرداتون حس مادری دارید؟ =)

سلام
حس خواهری بیشتر...
من سنی ندارم شارمین جان😉

قدم نو رسیده مبارک :)

مبارک دوستم و ما 
شنبه ۹ شهریور ۹۸ , ۲۰:۳۵ شارمین امیریان

لبخند!!!! 😁

من حتی نسبت به دانشجوهایی که سن مامان بزرگ یا بابابزرگم رو دارن هم حس مادری دارم😂

ای جان خانمی..
چقدر این حسها قشنگه و ماندگار...
من با شادیهاشون شادم و با غمهاشون غصه دار...

خوش اومده ^_^

من عاشق بچه ها هستم الخصوص بچه های زیر ۲ سال!

+ من ۷ ماه پیش دختر خالم بچه به دنیا اومد و از اونجایی که رابطه مون نزدیک من خاله شدم 😍😍😍😍😍

ممنون
منم نی نی دوست دارم ولی از دور. فقط ببینمش نه اینکه بزرگش کنم . دردسر زیاد داره😉

بزرگ کردن که نه !

ولی دوست دارم هر از گاهی برم خونه دختر خالم با بچه بازی کنم غذا بدم البته تو تمیز کاری نه شرمنده 😁😁😁😁

بچه ها دو ساعت فقط شیرینن‌. نق زدنهاشون رو دوست ندارم😊

وای خدای من ! جییغغغغغغغغغغغغ 

 

دست و جیغ و‌هورا💥🎈🎉🎁

اخییییی عزییییزم😍

خوش اومد:)

انشاالله همیشه سلامت باشه:)

منم نی نی خیلی دوس دارمممم😍

ممنون محیایی.
دوست دارم زود ببینمش😊

انشاالله به زودی ببینیدش😍

فدات .
تا چهلمش صبر کنم یه کم خوشگل تر شه😊😁

اخییی 😅بچه ها همون کوچولوبودنشون بنظرم خیلی جذابه😍

 

الان زشتن..
تا یه کم آب بره زیر پوستشون.
من عکس نوزادی بچه هام رو یه چشمی نگاه میکنم😅

:)

😍😍😍

واییی😅😂الهی😅😍

🤣🤣
دماغ گنده و چشمهای ریز و پف کرده..
یه چیز زشتی اصن😂😁

اخییییی😂همه بچه ها اولش همین شکلین😅

واقعا.. دقت کردی چقدر شبیه همند بچه ها تو نوزادی اشون

حس خیلی خوبی داره این جور خبرها. من هم همیشه از شنیدنش خوشحال می شم.

معلمی عشق است ...

به باباش بیشتر رفته تا من...

ممنون معلم و خواهر مهربونم

الهی...
 الان که زشته به باباش بره بهتره😁

من وقتی شاگردانم رو بچه در بغل میبینم احساس پدربزرگ بودن بهم دست میده😁

چه حس نابی😊😉

مبارک باشه

ان شاالله تولد کوچولوی شما رو اینجا جشن بگیریم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan