لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

حمید

حمید را حدود هفت هشت سالی است میشناسم. در همین فضای مجازی وارد وبش شدم کاملا اتفاقی. جوانی است جنوبی و خونگرم. بامرام است و باحوصله. مهندس است و اهل دل.  آن روزها در وب روزگار وصل قلم میزد. به قدری زیبا و شیوا و واقعی داستان می نوشت که یادم است برایش نوشتم اینها واقعیست؟! و باز یادم هست که برایم نوشت هیچوقت از یک داستان نویس نپرس داستانش واقعیت دارد یا نه! جوابش ناراحتم کرد ولی روز به روز با خواندن پستهایش که همه اشان نشان دهنده ی دغدغه های ذهنی او بود به یکی از خوانندگان پر و پاقرص وبش تبدیل شدم تا به امروز‌. هر چند که این روزها کمتر مینگارد ولی هر بار که دست به قلم می شود به اعتقادم غوغا میکند. روزگار وصلش را حذف کرد در شبی طوفانی و بی دلیل. روزهای بعد دریچه متولد شد و باز حذف شد. همیشه حذف ناگهانی وب و نوشته هایش مرا غمگین میکرد. دلم برای تمام آن دلنوشته های زیبایش می سوخت. چرا به عنوان یک نویسنده تعلق خاطری به نوشته هایش نداشت؟ شاید مینوشت تا رها شود و حذف میکرد تا رهاتر. بعد از" دریچه " ،"آماتیس" آمد و بعد هم" آقای واو " و همگی با کلی دلنوشته های انتقادی از دل این فضا حذف شدند. گوش شیطان کر " دارکوب" عمرش به این فضاست هنوز و امروز دارکوب روایتگر شنبه ای بود که دیگر نیست!!

 

دارکوب را در اینجا بخوانید 

ممنونم بانو
شما همواره به من لطف داشتید.
بی تعارف بگم آرزوی هر نویسنده ای داشتن خواننده ای و مخاطبی مثل شماست.

سایه تون مستدام باد

چندین پست در آن روزگاران گذشته تقدیم بنده کردی و این در قبال آنها هیچ است‌. 
بنویس برایمان مانند گذشته پرصلابت 😊

خوندم وبلاگ این برادر حمید رو!

ینی موندم چجوری به ساده ترین اتفاق زندگیش هم وسعتی میده که بشه یه داستان!

دمش گرم!...ولی چرا انقدر نگاهش به زندگی انقدر غمگینه؟

:)

مشخصه اش همینه حمید. 
یه کلمه بهش بگو برات یه داستان مینویسه در مورد اون. 
حیف که وقت نمیزاره برای این استعدادش و خیلی کم مینویسه‌

غمگین نوشتنش به روحیاتش برمیگرده. نارضایتی هاش و دغدغه هاش.. 
طنز هم البته نوشته قبلا.. در کل قلمش مورد پسند من هست.
خودش نمیدونه ولی من بعضی پستهای حذف شده اش رو سیو کرده ام😎😎😎

آخی !! منم هروقت این نویسنده های خووب میرن دق میکنم!

خداییش مطلب خوب نویس تو فضای وب کم داریم.

سلام😍😘

حتماً عالین که شما پیگیرنوشته هاشونید:) 

وخداروشکر دارکوب  هست الان:)

حتماً میخونم نوشته هاشونو:)

انشاالله موفق باشن:)

 

سلام عزیزم
من که سبک نوشتنش رو دوست دارم.
ممنون محیا😍

سلام

خوندم دارکوب را و لذت بردم

سلام مریمی
ممنون از تو..
من عاشق نویسنده هام😊

حتما زیبا می نویسه

برید وبش و متن شنبه رو بخونید

:)

انقـــــــــــــــد سنگین مینویسه سلامت بقیه رو به خطر میندازه ها!

منکه رفتم تو وبلاگش کمرم نصف شد!...امیدوارم یه روز بتونه تو زندگیش از این استعدادش بهره ببره...

...

خانوم معلم ! شماام ناقلایی ها!

D;

نه دیگه اینجوریام نیست.
متنهای امیدبخشم داره که من سیوشون کردم. باید پیداش کنم

چشم حتما میخونم 🌸

عزیزی😊

آره خب من کلن تو صنعت اغراق خیلی پیشرفته کار میکنم...

:)

معلم انشا سال نهمم میگفت جمله هایی که به نظرتون تو انشا بقیه قشنگه بنویسید...شما ام انگار همین کارو کردین!

وقتی جمله هایی که نوشتمو میخوندم لبخند میومد رو لبم...امیدوارم شما هم با خوندن نوشته های مورد علاقه تون لبخند بزنید!

کامنت هات رو‌ دوست دارم سیب کوچولوی من چه با اغراق چه بی اغراق..

نیکو‌گفته معلمتون. همه امون از گلچینهای زیبا و امید بخش استقبال میکنیم😊

لطف شماست!

:)

آره... بهمون زندگی یاد میداد در قالب درس!

خدا تمام کسانی را که در زندگیمان موثرند را حفظ کند😊

آمین!

😙😍

با سپاس از شما، خوندم.

یاد مرگ پیرمرد گیوه دوزی افتادم که همسایه ی عموحسن بود و من مهمونشون بودم و با شیون دخترهاش از خواب پریدم...

سلام آقا معلم
خدایش بیامرزد
خوبین؟
آقا هیراد چطور است؟

سلام

خوبین؟

خوندمشون خیلی قلمشون زیباست ولی حس کامنت نداشتم

 

 

سلام عزیزم
خوبم 
ممنون

سلام 

خواندم قشنگ می نویسند . البته نوشته‌های شما بیشتر بر دل ما می‌نشیند.

سلام.
ممنون که خواندید و سپاس بابت لطفتان‌ .

دلم برای وب تنگ شده. ولی متاسفانه اسیر اینستا شدم

اینستا رو من دوست ندارم زیاد

سلام.

 

 

رفتم خوندم.

خواستم نظر بزارم نشد....

برای پشت روز پدر ک نوشته بودم بغصم گرفت....خیلی عالی نوشته بودن.

سلام
کامنتدونی پستهاش زمانداره.
حمید بنویسه غوغا میکنه.. حیف که از نوشتن خاطره ی خوبی نداره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan