لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

شب وصل

 

 

شب وصل یکی از قطعات زیبای آلبوم " آبان" استاد عیسی است. این آلبوم به آهنگسازی استاد عیسی به تازگی منتشر شده است. استاد عیسی سه تار و جناب زکریا یوسفی کوزه و بندیر آن را نواخته است.

تمام قطعات آلبوم را از بیب تونز خریداری کردم و شب وصال تقدیم به تمام لبخند ماهی های عزیز. بشنوید و لذت ببرید و حستان را برایم بنویسید. آرامش قرین لحظه لحظه ی زندگیتان.

+ به پیشنهاد مریم عزیز اولین قطعه ای که شنیدم همین شب وصال بود که به جرات از زیباترینهای آلبوم است. 

 

 

 

فاطمه کل البوم بی نظیره ولی من این قطعه را خیلی خیلی دوست دارم

منم همین نظر رو دارم مریم..
قطعات هوش مسخ و ضرب اصول در اصفهان هم زیبا بودند.

خیلی زیبا بود ممنون

گوارای وجودتون😍

سلام تو نمایش صوتی ها اسم اثار منتخب رو میشنوم و اخرینش گمونم فصل زمستونش بود - اینها رو باید بیارن تو جاهایی که ادم بیشتر گوش میده

سلام.
اره واقعا

عالی بود

واقعاً ممنونم

خواهش میکنم
دست استاد عیسی درد نکنه

امشب با روح خسته و در حال انزوا وب شما رو باز کردم و روی دکمه پلی این پست کلیک کردم... صدای سه تار پیچید توی اتاق... انگار برای من می نواخت.. راست گفته اند که سه تار ساز تنهاییست.. الان که می نویسم در حال گوش کردنم.. 

نبینم غمگین باشی مهندس

سلام
به نظر شما چطور میشه یک طرز فکر غلط رو اصلاح کرد؟

سلام.
با فرهنگ سازی و شروع از خود.
البته بستگی به حجم اون طرز فکر غلط هم داره ها... بعضی وقتها اوضاع اینقدر خرابه که نمیشه کاری کرد

میدونید بعضی از نرم افزارهای ایرانی هستند که میتونه متن های بلند و طولانی رو بخونه ؟ خیلی خوبه که یک داستان بنویسید و این موسیقی ها رو درش بگنجونید.

 

نرم افزارهایی مثل کمتاسیا تو این حوزه میتونه کمکتون کنه یا arwizard

چه عالی.
نمیدونستم.
نمونه ی کاری خودتون درست کردین؟

چقدر قشنگ میزنهههه😍❤

خیلی😊

خییییلی خوب بود😍

ممنون لبخند ماه عزیز 😘❤❤❤

خواهش میکنم.
خوشحالم خوشتون اومده😍

چقدر قشنگه

بینهایت❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan