لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

Status

هر که از ساقیِ عشق ِ تو چو من باده گرفت
بی خود و بی خرد و بی خبر و حیران شد ..
عطار

این بیت درج شده تو بیوی اینستاگرامم هست.

لبخند ماهی ها بنویسید برام متن بیوی اینستا یا پروفایل تلگرام یا وضعیت واتس اپ اتون را...😊

خودت منو میدونی که هیچ متنی ندارم🙈

 

عزیزم😊
متنی که دوست داری بزاری؟

سلام.

 

بیو واتساپ من اینه : برام هیچ حسی شبیه تو نیست ^_^

 

سلام
بیو واتس من: ای در دلم نشسته از تو کجا گریزم

منم این بیت رو خیلی دوست دارم

صد بار بدی کردی دیدی ثمرش را

خوبی چه بدی داشت که یکبار نکردی

خیلی زیبا

اینستاگرام:

درون خلوت ما غیر در نمی گنجد

برو که هرکه نه یار من است بار من است

و ایضا واتس اپ

تلاش کن ، طلاش کن!

😍
طلاش کن...عالی

سلام 

بیو اینستاگرامم که اینه .. سوگند به نامت که تو آرامِ منی 

واقعا تو این دنیا اول و آخر خودِ آدمیِ و اون ذهنیتی که از خدا داری باقی همه هیچِ (پدر مادر خانواده دوست بچه ..)

استاتوس واتساپم اینه می بوسمت از جان و به سر می نهمت .. اینم مال نورای کنه نوشتم 

سلام عزیز
چه زیبا...
آرام من
میگم جمله ی آخرت رو نفهمیدم

بیو اینستا

حسبنا الله ونعم الوکیل:)

واتساپ وتلگرامم هیچی ندارن:)

عزیزم..
اونها رو هم بزار با انتخابهای خوشگلت

چشم😊😚❤

بی بلا چشمانت😊

من رو که می دونی چیزی ننوشتم اما عاشق بیت زیر هستم

بر همگان گر زفلک زهر ببارد همه شب

من شکر اندر شکر اندر شکر اندر شکرم

 

انررژی بهم میده و لبخند ماه رو به لبام میاره

شکر اندر شکر اندر شکر😃

یه جورایی بی انصافی پس حس هم نوع دوستی کجاست؟😉

گفتم که اینم مال نورای منه نوشتم .. 

 

عزیزم.😚😊

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود 

و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود 

😚😚😚

اینستاگرام : همین پست ثابت وبلاگ

تلگرام کلا ندارم

واتساپ هم بیو ندارم

 

خب بنویس بیو برای واتس😉😊

والا منکه با اون گوشی نوکیای قشنگم به هیچ نقطه ای از دنیا نمیتونم متصل شم!

ولی جمله سنگینای زیادی هست که دوسشون دارم .... مثلن:

قضاوت کار هرکس نیست...به هر مستی نگو پستی(فریدون آسرایی_مستی)

دایره گرد است و انتها نمیپذیرد...به همان اندازه میخواهم دوستت باشم!(یادم نیس از کیه!)

سیاه!...واژه ایست که تضاد در آن شکل گرفت....تضاد زیبایی چشمان تو و پلیدی ساکن در افسانه های بی ثبات کودکی ام!(سیب کوچک!...)

چه باحالن... 
یه گوشی اندرویدی بخر سیب من😊

اجازه خانم؟😍

ما چون تلگرام و اینستا نداریم؛ میتونیم ؟بیویِ پسرعمومونو بنویسیم؟🤔🤔🤔🤔

بریم یلنگه پا🙃🙃اجازه خانم؟😍😘😍

 

خدا نکشدت دختر...
بنویس ما هم فیض ببریم 😉😁😀

والا من اگه پول داشتم الان تمام داراییم سهام عدالت نبود!

خانواده هم که معتقدن تا کنکور نباید گوشی (جز نوکیا های افسانه ای!)دست بچه باشه!...البته خودمم معتقدم...

ایشاالله بعد کنکور ...چشم!...تا اون موقع به سهام عدالتام دســـــــــــــــــــــت نمیزنم!

ای جان.
ان شاالله هدیه ی قبولی دانشگاهت😊

بابی انت و امی که برای تو کم است 

همه ی ایل و تبارم به فدای تو حسن 

یا حسین..
ممنون از حضور

خوش به حال خودم که از دنیای مجازی یه وبلاگ دارم فقط...

جدی؟؟ 
مگه داریم؟!
مگه میشه؟!

چشمممم

چشمت بی بلا مهربانا

تو اونقدر زندگیم بودی

که با مرگم نمی میرم🌷❤

چقدر غلو😉

خالی گذاشتمش کلاس داره خخخ

ای جان.. فاطمه ی با کلاس کی بودی تو😊

اگر غزلش رو بخونی به نوعی لجاجت اشاره می کنه و اینکه چیزی نمی تونه مانعش بشه تا اونچه رو می خواد به دست بیاره

البته این برداشت من هستش

چه جالب.. 
زود قضاوت کردم پس😁 
غزلش رو برم بخونم🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

واتساپ نوشتم:

ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد

در دام مانده باشد صیاد رفته باشد

واای بر اسیر...
جانان من😙

امام حسن ( ع) هست

 

 

😊
بیشتر برای امام حسین شنیده بودم..
جان و دلم فدایت یا حسین

بله تو زیارت عاشورا داریم .بابی انت و اومی یاعبدالله. ...

 

ولی برای امام حسن چنین چیزی نیست . اصلا امام حسن زیارت نامه هم نداره چه برسه به این جور فرازها.

البته حدیث زیاد داریم از پیغمبر در مورد امام حسن. حالا که اینجوریه 

 

بی کفن بود حسین ورنه وصیت می کرد

تا به روی کفنش نام حسن بنویسند 

 .......

در حلقه حلقه های زلف تو عالم اسیر شد 

هرکس گدای عشق حسن شد امیر شد ...

 

ممنون بابت توضیحات و اشعاری که به اشتراک گذاشتید اینجا🌹

😤😤😤😤😤

😉😉😉😉

من هیچی ننوشتم

این همه جملات قشنگ و ابیات زیبا حفظی یکی بنویس😙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan