لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

یه پیشنهاد خوب

 

تو با دلتنگیای من، تو با این جاده هم دستی
تظاهر کن ازم دوری، تظاهر می کنم هستی

 

 

سراب رد پای تو/ داریوش

وااای😍😍چقد عاشق این اهنگ داریوشممم

من برای اولین بار پریروز تو اسنپ شنیدم😉

خییییلی قشنگ بود😢😍

مرررسیییی ❤❤❤

 

نوش جان محیایی😚

داریوش هیچوقت خواننده مورد علاقه ام نبود

همانطور که تو سیاوش را دوست نداری

من هیچ کدومشون رو دوست ندارم. اینم چون تو اسنپ شنیدم به نظرم قشنگ بود

این اهنگش واقعا قشنگه و تنها اهنگیه که دوس دارم ازش و زیاد میشنومش...

ممنونم

عزیزم چه خوب که دوسش داری
من تازه شنیدمش😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan