لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

عاشقانه ۱۷

 

 

سینه ام دکان عطاری است
دردت چیست ؟
شمبلیله ، شمبلیله ، رازیانه ، شاهی و گیشنیز ، اهل آویشن ، نبیذ سرخ شورانگیز
سینه ام دکان عطاری است
دردت چیست ؟
تو ، تو اگر جسمت بهاران است ؟

تو اگر جسمت بهاران است ؟
اما جان تو پاییز
عازم مسجد سلیمانی ولیکن می رسی تبریز
عاشقی تو
عاشقی تو

سینه ام دکان عطاری است
دردت چیست
من برای عاشق بی کس
من برای عاشق بی کس
برای عاشق بی چیز

راه رفتن ، گریه کردن زیر باران می کنم تجویز
نازبوها
بوی نعناع
بوی یاس
پیرهن چاکی
درآمیدن لباس

سینه ام دکان عطاری است
دردت چیست
من برای دشمن عاشق
من برای دشمن عاشق
سنگ سرمه ، سیب حوا ، صبر زرد و نیش زنبور می کنم تجویز

سینه ام دکان عطاری است
سینه ام دکان عطاری است
دردت چیست ؟

محمد صالح علا
 

عالی بود⚘🥀

موافقم😊

زیبا بود :)

عزیزم
فدات

می تو بیبی😊

😏

به به❤😍

اجازه خانم؟❤💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عزیزدلی🌹⚘🌻🌺
چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸ , ۰۷:۵۶ معلمی از جنس اینده

سلام خیلی خوب بود.

سلام
موافقم همکار آینده

خیلی قشنگ بود...

>_0

(دیگه ینی ازین چشمک کج و کوله ترم پیدا میشه؟)

مخصوصا اونجاش که میگه 

عاااااااشقی توووووو

آره واقعن...

زیبا ترین تجویز برای هر درد بی درمان در آن دکان عطاریست!

حال دلمو خوب میکنه این ویدیو و این شعر و این خوانش

:)

🌹🌹🌹

چقدر دوست دارم این شعر رو. مخصوصا با لحن و صدای خودش

آره خیلی دلنشینه..
من به تازگی شنیدمش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan