لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

نسیم

نسیم یکی از شاگردان متوسط ۱۲ تجربی پارسالم بود. امروز تو تلگرام سلام و احوالپرسی کرد. از کنکور و رتبه اش پرسیدم. گفت ۳۱۰

 باورم نمیشه. در این حد واقعا نبود!

 

به به چقدر عالی

احتمالا تو کنکور متحول شده 

سلام خوش امدی
نمیدونم والا.. برام هنوز حل نشده. سه سال معلمش بودم ولی واقعا در حد ۳۱۰ نیست

منم سال نهم یهو درس خون شدم...ولی خب دبیرستان با مزاج من زیادی جور نبود...ایشاالله 12 ام دوباره منفجر میکنم مدرسه رو!...مثه دانش آموز شما!

بزن بریم سیب کوچولوی من...
میدونم میتونی😊

دوتا حالت داره یا خالی بست 

یا پیشرفت کرده

نه
مدیرمون هم میگفت.
پیشرفت در دو‌ماه.. مگه میشه؟ مگه داریم؟

:)

ممنون!

😊😊😊🌹🌹🌹

کنکور واقعا نشون دهنده رتبه علمی بچه ها نیست . گاهی شانسه گاهی تکنیکه گاهی سهمیه گاهی پول .. یه وقتایی هم تلاش واقعی 

من حدس میزنم سهمیه داشته.. چون تجربی امسال زیاد رتبه ها جالب نبوده

حتما وضع مالیشون خوب بوده و از این کلاسها شرکت کردن. من وقتی کنکور شرکت کردم حتی نتونستم یک کتاب تست بخرم. و دریغ از یک روز آروم که حداقل کتابهای درسیم رو مطالعه کنم. فقط کار و کار و کار 

کلاس کنکور که الان همه ی بچه ها به چشم و هم چشمی هم میرن.. تا اردیبهشت زیرنظر من بودند تو مدرسه. اونقدری تیزهوش نبود آخه.. حالا معلوم میشه چه جوری رتبه آورده.
جالبه بدونید همش هم تو کنسرت خواننده ها و تفریح و گردش بودند. از اینستاهاشون میفهمیدم😁

ما که نسل جزغاله ها بودیم. از نسل سوخته هم اونورتر

چه خوب آورده .. خوچا به حالش

برادرزاده منم رتبه ش تقریبا خوب شد .. خدا خدا میکنم تهران قبول بشه یه رشته ی خوب 

 

تبریک به برادرزاده ی شما عزیز
ان شاالله هر چی دوست داره بهش برسه

مهارت تست زنی واقعا حسابش جداست. خیلی ها رو می شناسم که درسشون عالی بوده ولی توی کنکور موفق نشدن

نسیم قضیه اش فرق میکنه. جز سهمیه دارها بود.
ربطی به تست زنی اش نداشت صبا جون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan