لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

آهای

لطفا خوشبختیهایتان را در عکسهای پروفایلتان جار نزنید. ممکن است چشم بخورید!

موافقم باهات من تو اینستا هم نمی زارم البته نه برای چش نخوردن به نظرم زندگی شخصی هر کسی به خودش مربوطه

اینستای من پر عکسه. حدود ۱۰۰۰ تا😉

 درج عکس به جای حرف زدن با یه نفر منظورمه!

همیشه عکسها با اصلها چندین سال نوری فاصله دارن

این اره
ولی منظورم انتخاب عکسها به نیت خاصی است...
به نیت فهماندن به یک عده... در این نوع نگرش مانده ام هنوز

و یه ممکن های دیگه ای هم هست ......

مقصود تویی کعبه و بتخانه بهانه😁😁

😁😁😁

انتظار داشتم بپرسین چه ممکن هایی

الان میپرسم خب😉
چه ممکن هایی؟؟

ممکنه یه عده نداشته های ،داشتن باشن و با دیدن این پروفایل ها غصه بخورن 

اینم هست. ولی منظورم از گذاشتن این پست اصلا این مورد نبود😊

خب منم به موارد بعدی اشاره کردم 😎😂

الهی...
مخاطب خاص داشت پستم😊

این داستان:کمی خویشتن داری می باید!

...

چشم!

البته منکه از دار دنیا یه نوکیا دکمه ای بیشتر ندارم...کامپیوتر هم که همگانیه!

ولی خب ایشالله اگه گوشی دار شدم عمل خواهم کرد!

:)

چه عنوان زیبایی😊
جدی میگی؟؟ نوکیا؟؟ من اولین گوشیم نوکیا ۳۳۱۰ بود😁

خیلی موافقم ..  وای اینو گفتی یاد این دوستم افتادم 

نمی‌دونم خودمم چه مرضی دارم استاتوس هاشو باز میکنم .. همه با منظور برای خواهرشوهرشِ یه بارم تو وبم نوشتم 

همش با این مضمونِ که آقامون عاشقمه چشتون درآد .. آقامون گفته می‌بره مسافرت .. آقامون میگه عشقم عاشقتم .. 

یعنی واقعا چشم من یکی که در اومده 

نمی‌دونم فازش چیه ؟ 

شخصیت جالبی دارند این افراد فروغ جان!
این فردی که من میشناسمش به قدری حساس و شکاک هست به همه به ویژه من که اینچنین میکنه که آهای حواستو جمع کن!!

چه صریح و رک 😬😁

خوبه دیگه. 
برداشتها متفاوت نخواهد بود😊

سلام.

انشالله سوژه مورد نظر چشم نمیخورند

 

سلام
سوژه ی مورد نظر هدفش کور کردن چشمان من است!

سوژه مورد نظر الان دیگه فهمیده رفتارش روی تو اثری نداره

کنجکاوی دیوونه اش کرده
دنبال راهه

ادما خلاء های روانیشون رو اینجوری پر میکنن کسایی که نمیتونن یا نمیخوان مستقیم حرف بزن یا حتی دعواکنن و بجنگن و دوست دارن در عین حال طرف مقابل رو هم یا حرص بدن یا زهرچشم بگیرن ..

که البته بدترین راه ممکن رو انتخاب میکنن برای خالی کردن فشار روانیشون 

این هدف حرص دادنه بیشتر خودشون رو داره اذیت میکنه

ای بابا. دل پری داری ها خواهر. فکر کنم متوجه شدم مخاطب خاص این پست کیه

عزیز دلم..
الان دیگه شماره اشم حذف کردم و خبری ازش ندارم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan