لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

مادرانه ۷۷

نامه

 

از خصوصیات امیرعباس نوشتن نامه برای من و پدرش است که بر پشت در ورودی خانه نصب میکند. محلی که حتما چشممان به آن خواهد افتاد. مدتهاست که سیم کارت ایرانسلش دچار مشکل شده و فرصت نیافته ایم برای تصحیحش به دفتر مشترکین ایرانسل مراجعه کنیم. برگه ای که میبینید را جمعه نصب کرده است و با آن دستخط افتضاحش نوشته است:

"سلام به مادر. امروز که داری این را میخوانی شنبه است و من هم سیم کارتم را اینجا قرار دادم( محل سیم کارت را خودش طراحی کرده) لطفا درستش کن. ممنون"

چند ساعت بعد برگه ی دیگه ای کنار این نوشته از سوی بهار چسبانده شد. قطعا بهار هم درخواستهایی داشته است که خوانا نیست😁

فکر میکنید او چه نوشته است؟!

خخخخ عجب وروجکایین

یکی از دوستان بهشون میگه شکلات تلخ😂

نوشته سیم کارت امیرعباس را درست نکنید :)

بعیدم نیست. ایول... به این نکته دقت نکرده بودم😁

چه خط خوبی 

مثل دست خط منه 😉😁

 

وای نگو بهار... کجاش خوبه😅
دوست دارم یه چالش دستخط بزارم.. جالب میشه ها

من بد خطم 

ولی بد خط خوانا 😁😁

اینجور که میگی واجب شد چالش رو برگزار کنیم😂😁

جان من نذار من محو میشم یه هفته 😂😂

الهی...

عاشقتم😚

من بیشتر عاشقتم 😍😍💖💖

😙
عزیز دلی

آخیییی چه بامزهههه😍😂😂

 

برگه دخترتون الهییی 😅😂😍

 

ما تویکی از وبلاگا چالش دستخط داشتیم:))

خودم پیشنهادشو دادم به مدیر وبلاگ گفتم مسابقه دستخط بذاریم؟

گفت باشه تومتنو بفرست برا بچه ها یه شعر کپی کردم گفتم همه بنویسید دونه دونه هی صداشون کردم یالا دستخطاتونو بفرستید😅

خیلی خوش گذشت جو صمیمی وپایه ای بودن بچه ها اون روز به دستخطا خیلی خندیدیم

😅😂

 

دستخط بهار مثل دکترا میمونه. غیرخوانا😁
چه عالی. پس باسابقه اید در برگزاری چالش ها😚

اتفاقا تو وب قبلی هم من برگزار کردم.. 
اینجا هم یه کم جا بیفتم برگزار میکنیم با جایزه😉
ببینم اول میشی یا نه😀

دستخط دکترا😅😂

چه عالی 😍حتما شرکت میکنم😍😚

اول که فکر نکنم بشم ولی دستخطم بدم نیست فک کنم رقیب خوبی باشم برااونایی که دستخطشون خوبه😅😅

الهی...
عزیزی..
راستی این عکس پروفایلت ( اسمشو درست گفتم؟) شبیه یه دختر خانم اصفهانیه به اسم الهه میرزایی که به زیبایی تار میزنه و من خیلی دوسش دارم. وقتی این عکس رو میبینم یاد الهه میفتم تا محیا😊

خواهرا مهربونند. نوشته لطفا سریع تر اقدام کنید😍

ای جان...
ازش که پرسیدم برای اون دو خط کلی داستان سرهم کرد😁

دیروز مال امیرو پشت،رد دیدم...نخوندمش ...حدس زدم ولی کار امیر باشه....

بهارم احتمالا خواسته از امیر کم نیاره...

یک رقابتی دارند با هم که نگو..😉

جداً؟ چه جالب😍

الهه میرزایی پس یجورایی مثل این عکس پروفایل همزاده منه!

چون من به این عکس شباهت دارم که گذاشتمش پروفایلم:)

این عکس نوشته بود که گذاشته بودم پروفایل واتساپم دوستای واقعیم گفتن تو لحظه اول فکر کردن خودمم وشبیهه

واسه همین نوشته ها عکسو کات کردم گذاشتم برا پروفایل بیان که شبیه به واقعیت تصورم کنن

ودوستای وبلاگیم که عکسای خودمو دیده بودن گفتن خیلی شبیهه:)

چه جالب...
چهره ی دوست داشتنی باید داشته باشی محیا جان با این حساب😍
الهه میرزایی رو تو اینستا سرچ کن.. دختری هنرستانیه  و عکاسی میخونه ولی بسیار نوازنده ی قهاریه.
راستی مایلی تو اینستا فالوت کنم؟

:)

چه بچه های خلاقی دارین شما!

یه علی اون بالا هست که احتمالن به حمایت از برادرش نوشته:مامان جان یه یا علی بگو وبرو سیمکارتو درست کن!...

:)

حالا کجاشو دیدی.. 
به رقابت هم کارهایی میکنن بیا و ببین😁
مترجم خوبی میشی سیب جان

الحمدلله منو خواهرم فقط در حد کل کل پیش میریم...

ممنون!...کارمو توسعه خواهم داد!

کل کل خواهرانه که خیلی حال میده .
من و خواهرامم تو این سن هم کل کل داریم😁

سری های بعد برای ترجمه ات باید حق الزحمه بدم😣😣😣

اتفاقن من فقط حرص میخورم...آخه 5 سالشه و همیشه حق با اونه...به این بهانه که بچس!...دلم میخواد تو اینجور مواقع کلشو بکنم!

نه بابا ما رایگان کار میکنیم!

:)

نگوووو ... نازی... من طرفدار دخترای کوچولوام😉

هواشو داشته باش سیب قشنگم..

توی این دوره زمونه رایگان کسی کار نمیکنه ها... 

:)

تمام تلاشمو میکنم!

:)

دیگه ما اینیم دیگه!

بسیار نیکو..

خدا خیرت دهد سیب جانم😊

فک کنم چهره زشت بانمکی داشته باشم😅😂

حتما سرچ میکنم میبینمش😍

بله حتماً ،پیج من شبیه پیجای فیکه متأسفانه فعالیتم ندارم بیشتر مصرف کنندم😅

ولی خوشحال میشم اینستاتونم داشته باشم 

ادرس اکانتمو خصوصی میفرستم براتون😘😍

چهره ی دلنشینت رو دیدم...

خوشحالم به یکی از بهترین دوستانم تبدیل شدی محیا جان😚😊
بیشتر از این ببینمت

وای که این نامه نوشتن های بچه ها چقدر دلنشین هست. من همه نامه های بهار را در دفتری که از قبل از تولدش برای او می نویسم نگه میدارم. نگهش دار یادگاری

اینقدر نقاشی دارم ازش که نگو..
از همون خط خطی های اولیه که برای خودش مفهوم داشت فقط😁

عزیزدلید 😍😍😍

منم خیلی خوشحالم ازآشنایی باشما😍❤

مهربانو😚

هیچی به ذهنم نمیرسه

کلا بی حوصله ام این روزا

وقتی  بی خبرم تلخم خبردار میشم بازم تلخم

 

این چه وضعیه آخه:(

داشتم فکر میکردم اون جمله ی تلخم که نوشتی رو کی خونده😉 نبینم تلخ باشی غزل..
ولی حالت رو درک میکنم.‌ادمها خیلی شبیه همند

جالب بود!:)

احوال آقا معلم؟
خوبین ان شاالله؟

آخی چه بامزه

😁😁
عالمی داریم با اینا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan