لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

عاشقانه ۱۳

شهریور هم رسید
ماه هوای مجنون
ماه باران‌های عاشقانه‌ی گاه و بیگاه

تو کی میرسی؟ 
من چشم انتظارت مانده‌ام
جا مانده یادت پیش من!

در اوج تابستانم و پاییز را کم دارم
آری مرداد شهریور شد جانان من
و این رسیدن‌‌ها چه سودی دارد
وقتی تو نیستی...

 

 

سینا_آرین

شهریور هم رسید ...

ماه آخر تابستان :(

ماه آخر تعطیلی هااا :(

ماه آخر آزادی هاا :(

ماه آخر دیدن خانواده :(((

ماه آخر غذای خونگی :((((((

( حقیقا این آخری داغمو تازه کرد... )

اشکتون دراومد یا بیشتر عرض کنم؟!

ما از اول تابستون غصه ی تموم شدن تابستون رو میخوریم و اشک میریزیم😁
خوش امدین به لبخند ماه🌹

:(

هییی....لعنت به انتظار:((

 

خوبید خانم معلم مهربونم؟😍

انتظار... انتظاری که خبری در پس آن نیست!
خوبم محیای مهربون..
تبریک به خوزستانی های عزیز بابت برنده شدن فاطمه عبادی🤗

زیبا بود ممنون 

خدا رو شکر مرداد گرم تموم شد 😉

عزیزم..
مرداد رو دوست ندارم.. بابا بزرگم رو ازم گرفت

ته تغاری تابستون

ماه منه شهریور

ایشاالله با مدرسه که درد ودل نمیکنه؟

اگر چنین باشد که خیلی بی ذوق تشریف دارند😂

خدا ازش نگذره اگه حتا یه میم از میم های مورد استفادش به میم مدرسه اشاره داشته باشه!

میرم میپرسم ازش..
اگر منظورش مدرسه بود دوتایی بریزیم سرش😁

خدا رحمتشون کنه 

الهی آمین
مرسی مهربون

آره...عملیات اتنحاری!

با همدستی ادی و بانو لبخند!

اینقدر مدرسه گریز بودیم و خبر نداشتیم😉

تنفر دارم از شهریور 

 

شهریور اگر ماه تولدم نبود قطعا از بیخودترین ماهها بود

والا بخدا!

مهر خدا کنه با بی مهری نیاد

😔......

 

خداروشکر که خوبید😍

عزیزدلید❤

فدات عزیز مهربون..😍

ایــــــــــــــشاالله به حق 5 تن آل عبا!

عزیزم..
جدای از این شوخیها امیدوارم سال خوبی در پیش رو داشته باشی

ممنون...همچنین برای شما!

زنده باشی

سلام استاد.

مثل همیشه عالی و خوب 

درود بر شما

پیشاپیش تولدتونم مبارک 

ممنون گرامی
از اولین تبریکات تولدم😊

شهریوری ها ادم های خوبی هستن

اون که بله😉
تولدتون مبارک🌹

🌹🌹🌹

😊😊😊

اومدم بگم خیلی خوب بود دیدنتون....

بوی همون موقع دوران مدرسه روومیدادین...انگارویه عطر خاصه....

..

شهریور برای ماهم داره زیباتر میشه...

واجب شد هر از گاهی به بهانه ای بگم بیایی تا دلمون وا شه
شهریوری ها ماهند. 
اصلا تو هر خونه ای باید یه شهریوری باشه😉

من وقتی حرفی برای گفتن ندارم لبخند می زنم خوب :)

این همه میشود حرف زد برای این عاشقانه...

شهریورت قشنگ انشالله

 

 

فدات مهربونم
شهریور زود تموم میشه

شهریورو دوس دارم:) 

خوشحالم رسیده ولی کاش خودمم حالم خوب بشه.. 

حتما ماه تولدته😊
حال دلت خوب صبیره جان😚

بله😊 درست گفتین☺

حال دلم که عالیه اما سرماخوردگی خوب بشم... 😁😁

ممنونم عزیزم 😚

به به.. تولد داریم پس.
منم شهریوری ام از نوع سیزدهمش.. تو چی؟

😙
سرما خوردگی هم خوب میشه. تنت سلامت

چه عالی😍 خوشحالم یه دوست شهریوری هم دارم اینجا😊😊

به به تولد داریم😊☺

پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم 💃😊😚

من ۳۰ م شهریور هستم..

سلامت باشی عزیزم مرسی💕

منم خوشحالم.
اصلا تو هر خانواده ای باید یه شهریوری باشه😊
تولد تو هم مبارک عزیزم.
😚

مرسی عزیزم 😚

😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan