لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

مهراز ۴۹

مهمان که داشته باشم همیشه انگشتان دستانم در اثر سرعت بخشیدن به کار و صد البته بی احتیاطی خراش بر میدارند و زخمی میشوند. این بار انگشت طلایی ام را بریده ام. سر انگشت وسطی دست چپم را. مهراز دلگیر خواهد شد. 

مواظب باش

چشم

سلام جانم

مراقب خودت و انگشتهای هنرمندت باش

سلام همزاد جان
دیگه بهانه ام جوره برای فرار کردن از رنگ سه گاه موسی معروفی🤣
استاد عیسی دو تا هنرجو مثل من داشته باشه معلمی رو میزاره کنار😉


خوبی تو؟ 
مسافرتی؟

تو کارت درسته و حرف نداره

میدونم به بهترین شکل مینوازی

من دوشنبه صبح میرم مسافرت

وااای که چقدر خوبی تو😊😚
به سلامتی بری برگردی عزیز جانم

عزیزم :(

😍😍
بهانه ی خوبیه برای شاگرد تنبلهاو تمرین نکردن
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وااای **** *****

باور میکنی من همیشهههههه سوالم این بوده ک کسایی ک تار میزنن انگشتاشون چی میشه...؟؟؟

یعنی همیشششه فوبیای این قضیه رو داشتم...ببین شما هم نوشتی الان

سلام عزیز
یعنی چی چی میشه؟؟
خب باید مراقبش باشن🤣

رمز ندارم بانو

ارسال میکنم برات

خب همیشه میگفتم یعنی اینا دستاشون زخم نمیشه...؟

زخم که نه...
استاد عیسی در مورد ساز سیتار که هندی ها بیشتر مینوازند میگفت سیمهاش به قدری کلفته که انگشتاشون زخم میشه. 
سازهای ما سیمهای کلفت و زبری ندارند خوشبختانه. اوایل شروع نواختن و مبتدی بودن شاید کمی متورم شه نوک انگشتان ولی پوست انگشتان به مرور ضخیم میشه.

جراحت هنری 

جراحت مانع از هنر...
نشد درست و درمون به مهراز برسم که😑

الهی. درک می کنم چه حس بدیه. هروقت یه چیزیم می شه اول به سازم فکر می کنم. حتی وقتی کمرم رو عمل کردم. الهی همیشه سلامت باشی. مواظب خودت باش عزیزم

تنت سلامت باشه عزیزم😚

دست و ما چلفتی..

دختر دهه پنجاه و دست و پاچلفتی؟؟ نوبره والا..

مهمونی که بعداز ظهر بگه برای شام داره میاد تو هم باشی همین میشه😁
نوبر😂
اسمم بشه نوبر راضی میشی..

پس من چی کار کنم که باید با یه دختر دهه 70 ازدواج کنم؟؟ هرچی دهه ها بالاتر میره دست و پا چلفتی تر.. خدا بهم صبر بده😂😂😂😂😂😂

پس گیر به دهه ی پنجاهی نده جوان.
از الان برو آشپزی و خونه داری و خیاطی و بچه داری یاد بگیر که خیلی به دردت میخوره😂

بانوی دست و پا چلفتی

شایدم آه امیر عباس گرفته:))

😢😢😢

من اینقده بدم😭😭😭

آدما تو محدودیتها ستاره میشن🙄🙄

ستاره باشن قبلا بعدش چی میشن؟

بابابابابابابابابابااااااااااا🙄🙄

اگه ستاره باشن رئال مادرید با ی قیمت فوق العاده باهاشون قرارداد میبنده واسه فصل جدید...😎😎😄😄

اگه استقلالی باشن چه نیازی به رئال😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan