لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

خیر باشد

مدیر جان پارسال زنگ زد و گفت چرا جلسه ی آشنایی اولیای دانش آموزان پایه ی دهم با دبیران نیامدی؟!

گفتم اداره بودم و درگیر ثبت نام مدرسه ی پسرم.

گفت برای سال بعد چه میکنی؟

با احترام گفتم به دلیل نزدیکی به محل سکونتم مدرسه ی دوم را میروم. 

گفت محض اطلاع بگویم که خروجی ات را نمیدهم!

و تلفن را قطع کرد.

 

+ آخه این چه مدل دوست داشتن یه نیروی خوبه؟!

آنوقت شما در نظر بگیرید من وقتی داشن آموز بودم چقدر از دست بعضی مدیرها حرص میخوردم...

حتما حرص هم میدادین😁

خیر است

از این مدل دوست داشتنها تجربه کردم

وحشتناکه

امیدوارم بخیر و خوشی با هم توافق کنند سر من😊😉

عزیزم. از بس که خوبی نمی خوان از دستت بدن

دیگه نه تا این حد که نزارن من نزدیک خونه ام بشم

سلام😍

این متنو که خوندم یاد مطلبی که یه روانشناسی نوشته بود افتادم

میگفتن همه دوست داشتنها ورابطه ها برپایه نیاز هست:)

چون بهشون نیاز داریم وبرامون منفعت دارن دارن دوسشون داریم وبالعکس....

نمیدونم شاید اینکه گفت همه!بنظرم اشتباه میاد

ولی شاید اکثر روابط اینجوری باشن!

 

امیدوارم باخیروخوشی باهم توافق کنید:)

 

 

چه جالب بود.. حس نیاز دوست داشتن میاره..‌البته امیدوارم مفهوم نیازی که توش هست نیاز منفعت طلبانه نباشه. نیاز ارامش و همدلی باشه

میگم شما حتما کتاب صوتی مدیر مدرسه رو گوش کنید.

 

سللم
ممنون
چشم

چقد زشت بوده کارش....

 

امروزم زنگ زد باز..
فکر کنم مجبور به برگشت باشم

من که بودم میگفتم برو.. والا.. خودم میرفتم سرکلاس درس میدادم😊😂

ببین چه معلمی ام که نمیتونه بیخیالم شه
والا😂

کاری ک عوض داره گله نداره😁😁😁😁

من کار بدی مرتکب نشده ام

گوشی امیر رو ب زور ازش گرفتی...پپپپپسسسس کاری ک عوض داره گله نداره😁😁

از داداشت حمایت نکنی چه کنی تو ؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan