لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

پیرمرد

تو رو خدا وقتی برای تسلیت گویی پیش یه عزادار میرین برای شام خودتونو دعوت نکنین!

+ اینم حتما جزو رسمهای منفعت طلبانه اشونه

سلام. خوبید شما؟

یکی از شهرهای ایران که من رفتم، برای مرحوم هر کس یک مقداری پول میداد که آبروداری بشه.

من مخالفت کردم. 

جواب دادن که این پول رو میدیم که فکر نکنن منفعت طلبیم!

به نظرم اصلا هر دو کار اشتباه است. هم آن منفعت طلبی هم آن منت گذاشتن! مشکل در مشکل!

سلام
خوش آمدید.
منظورم به احسانی که خانواده ی عزادار برای مراسم شب سوم یا هفتم میگیرند نیست. 
نه تنها در مراسم ختم شرکت نکردند بعد از یک هفته میایند تسلیت گویی منزل من و شام هم خودشون را دعوت میکنند.

باید به مهربان همسر میسپردی از بیرون تهیه کند 

همینکار رو کردم..
خوابیدم دوش گرفتم و همسر سراغ غذا رفت

نه متاسفانه ندیدم اون سریال رو.

زیاد اهل سریال دیدن نیستم. فقط فیلم دختر ایرونی رو یادمه که امین حیایی و هدیه تهرانی بازی کرده بودن. اونم چون تو کارگاه خودمون بود یادمه. 

چشم سعی میکنم تو بحث ها هم شرکت کنم 

سریال زیبایی بود در زمان پخشش
مخصوصا تیتراژ پایانی اش که تصویر یک مجسمه ی سفالی بود.

چه جالب... اتفاقا یه چیزایی یادمه.
ممنون

ما هیچ 

ما نگاه

واقعا کار درستی نیست 

نمیفهمن این جماعت سودجو

واقعا باید چی بگم ؟ !!

خیلی اعصاب خورد کنه این کار

مهربان همسر باید مانع میشد که متاسفانه هوای مرا نداشت!

سلام. خواسته خیلی ابراز همدردی کنه و زیاد کنارت باشه .

سخت نگیر جانم. بهرحال شام موندن ، فکر نکن بهش

سلام عزیز جان

من اصلا نمیخوام ببینمش چه برسه به تحمل حضورش!
باید فکری به حال خودم کنم

همین که بتونن خنده مونو کنترول کنیم وسط تسلیت گویی نزنیم زیر خنده خودش خیلی کار بزرگی نمی دونم این چه حکمتیه هر وقت نمیشه بخندی خنده دار ترین موضوعات جهان میاد تو ذهنت

همیشه همینه.. 
ذهن برعکس عمل میکنه😃

عجب رسمای عجیبی دارن این قوم همسر

مفت خورن.. از خودشون هیچی نمیشه کشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan