لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

مادرانه ۷۵

با بهار و مهربان همسر خرید رفته بودیم امیرعباس تو خونه بود مرتب زنگ میزد و میگفت کی میایین براتون سورپرایز دارم. فکر میکنید سورپرایزی که برامون داشت چی بود؟😉

 

ممنون از دوستانی که در این پست مشارکت داشتند. محیا بانو درست حدس زدند‌ امیرعباس ظرفهای ناهارمان را شسته بود و مرا سورپرایز کرده بود😁

کلیپی از فرزاد فرخ تقدیم به لبخند ماهی ها مخصوصا محیای جان😊

 

 

سلام:)

اصلا نمیتونم حدس بزنم😅

دختروپسرتون چند سالن؟😍

سوپرایز مناسبتی بوده!؟

جشنی کیکی چیزی بوده؟😅

شما گفتید حدس بزنید من از شما سال میپرسم😅😂😅

 

سلام عزیز
دخترم تو ۵ ساله و پسرم ۱۳
حدس بزن🤣

زنده باشن😊😍

 

کیکو جشن نبود؟!واقعا سخته بفهمم یه پسر ۱۳ساله سوپرایزش چیه😅

ممنون عزیز
نه😂
از اون کارهایی که عمرا بچه ها انجام بدن

آشپزی کرده بود؟

 

پسرمن پیتزا درست میکنم و منو سورپرایز میکنه

 

 

تمیزکاری 

جاروبرقی کشبدن

نزدیک شدی بانو😁
پسرامون همسن هستند میتونی حدس بزنی به چه کاری سورپرایز کردن میگن😉

نقااشی براتون کشیدن

نه
ولی نقاشیش حرف نداره😊

اوه پس حدسش واقعا سخته😅

وسیله ای چیزی خریده؟😅

نه محیا
باید تو سن ۱۳ سالگی یه پسر خودتو فرض کنی ببینی چه کرده😂

ولا ما رو خونه تنها می زاشتن جز خرابکاری کار دیگه ای نمی کردیم خخخخ

 

خونه و مرتب کردن ؟

😁😁😂😂
امیر ما هم همینه همیشه ولی این بار این کار رو نکرده

تو همین مایه ها... نزدیک شدین

لباسارو شسته

اگه درست بگم جایزه چی داره ؟

شاید تقدیم یک اهنگ

بازم نه...

من وقتی کوچیک بودم میرفتم سینک ظرفشویی رو میشستم!(البته بحث آب بازی هم اندکی دخیل بود ولی هدف شاد سازی مادر خانواده بود!)

گرد گیری کرده یا اجاق گاز رو تمیز کرده یا اتاقشو مرتب کرده یا تختشو مرتب کرده یا اسباب بازی هاشونو گذاشته سر جاش (شایدم چپونده تو کمد یا زیر تخت)یابا باباشون دکوراسیون خونه رو تغییر دادن؟

....

:)

 

ااا چه جالب . منم عاشق سینک و آب بازیش بودم. همیشه هم یه چهارپایه زیر پاهام بود.
میگم دیگه خیلی نزدیک شده بودی.
همه رو گفتی الا ظرف شستن که محیا اشاره کرد😊

کیک پخته؟😅

اخه گفتید به اشپزی نزدیکه

 

من پسر درونم غیر فعاله نمیتونم خودمو جاپسر بذارم😅😂

کیک؟! نه دیگه تا اون حد😁
به کار خونه نزدیکه😉

کیک آسونه که همه موادو قروقاطی میکنه ادم میذاره تو فر😅😂

 

امممم همه کارای خونه رو دوستان حدس زدن ظرف شستن مونده😅

 

فر ما همه ی کیکها و پیتزاها رو میسوزونه😁
آفرین محیا...
برنده شدی😍
پست رو دوباره ببین. فرزاد فرخ میخونه برات😉

سلام .. 

چجوری حدس بزنیم اخه 

 

سلام فروغ
باید بری تو جلد یه پسر نوجوان ۱۳ ساله ی شیطون😉

آخ آخ فرتون کیکو میسوزنه:( 😅

 

واااااییییی من بُردم😍😍😍

مررررسییییی خیلی قشنگ بود آهنگ 😘😘😘😘😍😍😍❤❤❤

کلی کیف کردم ممنونم😍

 

حالا که من بردم ازاین تریبون جا داره یه تشکر ویژه کنم از کاربر فصل الخطاب وتشکر ویژه تر از اقا ابوالفضل که باحدساشون باعث شدن من ببرم😅😂🌹

اگه به خودم بود عمراً حدس میزدم😅

 

چه پسر گلی دارید خدا براتون حفظ کنه:) 

ظرف میشوره:) 

فرمون از بس خوبه زود برشته میکنه غذاها رو😂

قابل نداشت.. نوش جانت محیا😊
میگم از همین تریبون اعلام میکنم که من تو را بسیار دوست دارم 😋😍

به به امیرعباس ،

به به فرزاد فرخ

 

دلت همیشه شاد باشه انشالله

ژنده باشی مریمم😚

فرتون عملکردش قویه😅😂

 

قربوونتون برممممم لطف دارید به من😍😍😍

دل به دل راه داره😍منم شمارو خیلی دوست دارم😍😘

همینجوری خوب بمون😍😘

خوبی از خودتونه بانو😍😘❤

😚
مراقب خودت باش

چشم:) ❤

بی بلا چشمانت🌹

عزیزم. دست امیر درد نکنه. چه گل پسری

بچه ام به خیالش منو سورپرایز کرده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan