لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

ثبت نام

برای منطقه ی سکونتی امان فرم انتقالی پر کردم ولی اداره موافقت نکرد و از مسئول مقطعمان جناب خ خواستم حداقل مدرسه ی سال بعدم را نزدیکتر ابلاغ دهد و انصافا این کار را انجام داد. رفت و آمد مدرسه ای امیرعباس با من است و می بایست مدرسه ای بنویسمش که راحت با هم برویم و بیاییم. مدرسه ی مورد نظر هیات امنایی است و شرایط ورودی سختی دارد. چون در محدوده ی آن مدرسه سکونت نداریم از اداره پیگیر ثبت نام شدم. در واحد ارزیابی عملکرد خانمی سردفتر است به او جریان را گفتم و از او خواستم فرم مدارس خاص را به من بدهد. ممانعت کرد و گفت مهلتش تمام شده و باید تا نیمه ی مرداد صبر کنی. از من اصرار و از او انکار. شرایط را برایش گفتم ولی گوشش بدهکار نبود. سراغ جناب خ رفتم که در جریان مساله ی انتقالی من بود. او بلافاصله سفارش مرا به جناب ظ (مسئول واحد ارزیابی عملکرد) کرد و من مستقیم برای صحبت با جناب ظ به ان واحد رفتم و پس از شنیدن صحبتهایم گفت درخواستت را بنویس و با حکم ضمیمه کن و بده خانم ص(سردفتر جناب ظ) چنین کردم و خانم ص گفت نیمه های مرداد زنگ بزن. خیالم آسوده بود که کار تمام شده است. اول این هفته زنگ زدم و خانم ص گفت اصلا فرم پر کرده بودی؟! بعد که با توضیح من متوجه شد فرم درخواست رو تحویل خودش دادم گفت امتیازت نرسیده!

بلافاصله رفتم اداره و پیگیر امتیازم شده و متوجه شدم که اصلا خانم ص فرم درخواست مرا به کمیسیون نداده. به قدری از دستش عصبانی بودم که مستقیم گلایه اش را به اقای ظ کردم و آقای ظ خودش فرم مجدد درخواست مدارس خاص را داد و قول داد شخصا پیگیری کند‌. موقع خروج از دفتر آقای ظ رو به خانم ص کردم و گفتم لطفا این بار سنگ نینداز!!

 

 

+ مانده ام چرا بعضی ها اینقدر بدجنسند!

متاسفانه یکی از بی در و پیکر ترین جاها آموزش و پرورش و آموزش عالی هستند.

امیدوارم کارت درست بشه

 

خدا رو بنده نیستن..
با نیروی زحمتکش خودشونم بد برخورد میکنند. 

منطقه ی داغونی داریم خلاصه

این آدمها بیشتر جوگیرن تا بدجنس.

 

ظرفیت پست مورد نظر را ندارن 

همینها میرن بالا.. با این وضعشون

واقعا جای تاسف داره . شما که از خودشون هستید، و تو سیستم اموزش این مملکت شاغل هستید هم باید نگران اینجور مسائل باشید. خدا به داد مردم عادی برسه دیگه. 

دقیقا یک‌ماهه درگیر ثبت نامم و هنوز جواب نگرفتم.

 

یا باید براشون شعر بگم . یا باید حتما تو اینستا فالو کنمشون.

یا کامنت بذارم . اگه مطلب های منو میخونن منم باید حتما برم بخونم و نظر بذارم براشون. یسری سوالات خیلی خیلی عجیب میپرسن. به بعضی از شاعرها بی احترامی میکنند و..... خیلی چیزهای دیگه.

بخاطر همین برا هیچکس و نمایش نمیدم. ولی میخونم جواب دوستان و میدم تو وبلاگ خودشون... 

عجب!
البته انتظار کامنت گذاشتن طبیعیه😁

کاش یه کم مسئولیت پذیرتر باشن :/

بعضی ها خیلی پیگیر کار ارباب رجوعند و برخی نه

سلام :)

احوال خانم معلم ؟

اتفاقا یکی از همکارای من هم خیلی درگیر ثبت نام بچه هاش بود ...

درود 
من خوبم سپاسگزارم
شما خوبی؟
کی الان درگیر نیست😉

چون تو پیش رییسش رفتی 

باید کلی التماس خودش میکردی تا کارت راه بندازه

متاسفم برای سیستم ما

باید اونقدر درست باشه که نیازی به سفارش هیچ جنابی نباشه

دقیقا‌.. 
منم ادمش نیستم😁😆
 با فرهنگیان باید راه بیان برای ثبت نام بچه هاشون‌ . همه جا همینه.
 اینا اذیت میکنند

آخیییی😟😟😟😔

 

چقداذیت میکنن😔

انشاالله کارتون درست بشه:( 

من کفش آهنین پوشیده ام. تا تهش میرم😊😉

 

چقد خوب😍موفق باشید❤😙

سپاس عزیز جان😍

لطفا سنگ ننداز!!!

زبون ک نییییییسسسسستتتتتت

مار افعیییییه😂😂😂

😲😲😲😲😲

شکر :)

حالا فردا دوباره باید بری؟

سالهاست پنج شنبه ها مدارس و آموزش و پرورش تهران تعطیله😉

ای بابا...

دیگه حساب روز و هفته و ماه از دستتمون در رفته

از بس کار میکنی..
یه نفسی بکش برادر😉

ایشالا این دفعه درست شه

خدا کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan