لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

تعصب

سوالی از ریاضیات گسسته را دیشب دوستم مطرح کرد و منتظر جواب ماند.

" به چند طریق ۳ دکتر و ۴ مهندس و ۳ معلم میتوانند در دو ردیف پنج تایی بایستند طوری که دکتر ها در ردیف جلو و معلمین در ردیف عقب بایستند"

جوابی برایش نوشتم و برای اطمینان از جواب  از دو استاد ریاضی هم پرسیدم. یکی اشان نوشت من جواب نمیدم‌. تعجب کردم. پرسیدم چرا؟ گفت آخه معلمین چرا باید در ردیف عقب باشند؟!😁

 

+ جواب شما چیست؟

واقعا حوصله ی فکر کردن ندارم....:)

هیچ اشکالی نداره😉
خوش امدید

سوال ابهام دارد بانو😍😍

کجایش جناب سین؟

خوب چه کاریه؟ 

ردیفی چیه

همه دورهم بنشینن بگن بخندن. 

اینم حرفیه ها😃

نیدونم 🙄🙄

جونم😊😉

عزیزی شما 😍🤗🤗

فداتون😊😚

سلام :)

خب جوابش چی شد حالا؟

درود...

قراره فکر کنیم

بسی ما را به محاسبات فرو برد

و نتیجه ی محاسبات؟😉

سلام.

ترتیب ایستادن تو هر ردیف هم مهمه یا فقط جلو و عقب بودن؟

 

+ منم اولین سوالی که به ذهنم رسید همین بود که حالا چرا معلما عقب!^_^

سلام
هر چیدمان از افراد یک جایگشت و هدف شمردن این حالتهاست. ترتیب مهمه.
+ کاری نداره معلمها رو میاریم صف اول😁

😅😅😅

۸تا حالتشو یافتم😅

خیلی عقبم؟!😅😂

بیشتره خواهری

برو بالا

اخ اخ راست میگیدا من چقد گیجم 

دکترا ومعلمارو ثابت نگه داشتم ۸حالت متغییر مهندسارو حساب کردم😂😂😂 بافرض ثابت بودن حالت یک تاسه دکترو معلما۸حالت شد😳😂

خیلی بیشتر میشه😅

اگه جوابشو پیدا کردم حتما میگم😅

 

۶سالی میشه اززمان ورودم به دانشگاهو رشته ای که ریاضیاتش تو چندواحد ریاضی عمومی خلاصه میشد دیگه اصلا تو،جو ریاضی نبودم

هوش ریاضیاتم ازبین رفته😅

عزیزم..
😉
مهندسا رو هم جابجا کنی به ۴ فاکتوریل حالت میشه جایگشتشون یعنی ۲۴ تا.. 
حالا معلمها و دکترا هم بهش اضافه کن ببین چی میشه

اوه اوه پس من خیلی عقبم😅

خیلی سخت شد😅

من انصراف میدم😅😂

ای جان

تو میتونی😊

سخته. می دونی که من توی این چیزا صفرم

یه کم تخصصیه ولی توی هنر زبانزدی بانو😚

یه قلیون بذار وسط همه دورهم باشیم😂😂😂

به قشر فرهیخته معلم و دکتر و مهندس این حرفها .. توبه کن😤😤😤

دقیقا آنجایش بانو😊

🤔🤔🤔

چه سوالای سخت سختی 😂

وحشتناک😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan