لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

تار و ترانه۱

 

 

پیش درآمد بیات اصفهان از مرتضی نی داوود

(هزاردستان خودمان)

اجرا : صهبا مطلبی 

 

حجم اصلی این اجرا ۷۰ مگ بود که حجمش رو ۱۸ مگ کردم تا اینجا بشه اپلودش کرد. کیفیت فایل به این دلیل پایین است. اگر فایل اصلی اش را خواستید در خدمتم😊

به آهنگای سنتی و قدیمی خیلی علاقه دارم...

مخصوصن دوتار رو!

مرسی بابت پست قشنگتون

دوتار بیشتر متعلق به نواحی خراسانه..
از دوتار نوازان خانم، یلدا عباسی هست که هم اکنون در ایتالیاست.
اجراهایش زیباست

.

خب منم خراسانیم دیگه!

منکه بیشتر دوتار های یه حاج آقای خراسانی رو میشنیدم...بابابزرگ پیر مهربونی بود که اسمشو یادم نیس...

:)

ای جان.. خودت شروع کردی به نواختنش؟
جدیدا فوت شد فکر کنم

نه ولی علاقه خیلی خاصی دارم...گذاشتم برا بعد کنکور...

پدر بزرگمم دوتار میزد...عشق به پدربزرگم باعث علاقم به دوتار شد!

خدا بابا بزرگ پیر مهربونو بیامرزتش!...البته خب سنش بالا بود ولی حیفش...شاهکار هم بود!

ان شاالله هر چی خیره.
رتبه چند شد؟ رشته ات چی بود؟
خدا رحمتش کنه.. اجرایی از ایشون داری؟

رمزها چیز خاصی داخلشون نیست . یسری کد های جاوا هست .

خیلی عالی بود اهنگتون . یاد ده سال پیش افتادم. روزای اولی که میرفتم کلاس . البته من تمبک میرفتم پیش استاد اسماعیلی . اموزشگاه ظریف 

بسیار عالی
الان دیگه باید نوازنده ی قهاری باشین

نه اصلا . برا دل خودم ساز میزنم . البته خیلی وقته که نمیزنم دیگه به صورت حرفه ای کار نمیکنم. ولی یه زمانی واقعا شدید پیگیر بودم و کلی اجرا میرفتم با دوستان. 

علت اینکه دیگه اجرا نمیرین چیه؟
از کارهاتون نمونه ای دارین تو وب؟

نه متاسفانه . خب مشغله کاری باعث شد و یسری دوستی های جدید . که کلا باعث شد دیگه به هیچ عنوان سمت موسیقی نرم 

و این خوبه یا بد از نظر خودتون؟

تو وبلاگ یکی از دوستان بودم دیدم نظر گذاشتید. خواستم جواب نظر شما رو تایید کنم که دستم خورد وارد وبلاگ شما شدم . اولین چیزی که دیدم کاورتون بود . که من خیلی خوشم اومد از انتخاب شعر شما. بعد مطلب های شمارو خوندم و نظر گذاشتم براتون .

حقیقت امر اینه . من نه وبلاگ نویس هستم نه زیاد بلد هستم. بخاطر همین زیاد وب گردی نمیکنم. جایی هم اگه نظر میذارم هیچ وقت ادرس نمیذارم. این طریقه ی اشنایی با شما هست. ببخشید اگه دیر جواب دادم

چه آشنایی جالبی بوده پس. 
خرسندم به حضورتان دوست گرامی
موفق باشید

انشاالله ...

رشتم که تجربیه ...هنوز کنکور ندادم....

نه متاسفانه ندارم...!

:)

سال یازدهم بودی پس؟

دارم میرم یازدهم...

 

به به
موفق باشی سیب جان😊
کدوم مبحث ریاضی دهم برات جالبتر بود؟

مرسی...

مثلثات رو خیلی دوس داشتم!

خیلی باحاله...(البته سولاشم از ناکجا آباد میارن ولی خب به هر حال باحاله!

مثلثات دنیای قشنگی داره و وسیع
سال بعد در حد یافتن نسبتهای مثلثاتی زوایای بزرگ پیش خواهید رفت

به به. من خیلی صهبا مطلبی رو دوست دارم. دبیرستانی که بودم هی کلیپاش رو دانلود می کردم. می شه این رو برام بفرستی؟

منم دوسش دارم.
بله حتما میفرستم😊😙

ما که نسبتا رو خوندیم!

نسبتهای زوایای بزرگ مثل ۴۲۰ و ۷۲۰ و ...

آها!....

فک کردم 180 و 90 و اینا رو میگید....

:)

 

سلام.
از دورهای مثلثاتی در دایره ی مثلثاتی به نسبتهای زوایای بزرگ میرسیم که یکی از مهمترین بخشهای کتاب درسی یازدهمه

وباز سوالات عجیب وغریب میارن براش...

من میمانم و سوالات گاج!

انتشارات گاج قدیمیه و کتابهای خوبی داره‌ 
از انتشارات جدید خیلی سبز و مهر و ماه هم خوبناااا😊

ما امسال کتابمون گاج بود با عکس کج وکوله آقای گاوس!...همش بهمون چپ چپ نگا میکرد!

آرن انتشارات خیلی سبز و مهر و ماه هم خیلی خوبن ... من فک میکنم مهر و ماه سولای خیلی خوبی داره....چون تو کلاسای فوق اون کتاب رو کار میکنیم!

عزیزم.
مدرسه ات عادیه؟؟
اگه میخوای سطح بالا کار کنی کتابهای نشر الگو عالی ان

:)

ممنون از پیشنهادتون!

نه نیمه دولتیه!

موفق باشی..
اگر مشکلی تو ریاضی داشتی میتونی رو من حساب کنی😊

خیلی ممنونم!

:)

خواهش میکنم😊

سلام

منظور دوستتون احتمالاً حاج قربان سلیمانی نبود؟ نوازندۀ قوچانی؟

سلام
بله فکر کنم منظورشون همونه
ممنون از حضور
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan