لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

کجا برم

سر من دعواست.. مدیر سال گذشته ام نمیزاره برم. مدیر امسالم که به دلیل نزدیکی مدرسه به محل سکونتم از طرف اداره بهش معرفی شدم هم کوتاه نمیاد.

این وسط اداره ای ها از جانب من هم به مدیر پارسالم دروغ گفتند که فلانی گفته هر جا منو بفرستین میرم الا آوینی!!

بلبشویی شده ها😞

معلم خوووب یعنی بانو لبخند خودم😍😘

خوب بودنم دردسره ها🤣🤣

خخخخخخ حل میشه نگران نباش

امیدوارم😊

سلام :)

پس حسابی سیستم آموزشی رو مختل کردی !

نچ نچ نچ

سلام
بدجور😁

معروفم تو اداره🤣

بله ؛خوب بودن دردسر داره :)

دردسر شیرین😊

سر تو دعواست بین این و اونور :دی

اره والا..
باور نمیکنی؟

عااااالیه . یعنی مدرسه ها دارن سرت رقابت میکنن

 

مختص امسال نیست..
هر سال همین وضعه😉

اووووفف چ کرده خانم معلم جان 

یه امضا هم به ما بدید 😁

واااای ببین کی اینجاست..
جاودانه ی من


باورم نمیشه اومدی پیشم..
در سرگذشت هی میخواستم اسمتو بنویسما ولی دیدم وب نویسی نمیکنی منصرف شدم..
😊😚
دوستت دارم عزیزم

سر خواستنت دعواست

معلم خوب همینه

موفق باشی

من کار خودم رو انجام میدم نه کمتر نه بیشتر
😊😁

😍😍😍

معلم نمونه همینه دیگه😍😚

انشاالله به خوبی حل میشه و هرجا براتون بهتره میرید😍

امیدوارم بی دردسر حل شه
ممنون محیا جان😍

امیدوارم قدر بدانند تلاش و زحمتهاتونو.

قدر شناسی تو اموزش و پرورش تعریف نشده‌ 
همینکه یه ماهه دنبال ثبت نام پسرمم و فعلا موفق نشدم

سلام، من جای مدیر پارسال بودم میگفتم بذارید بره.. والا.. این لوس بازیا به کجا بنده؟؟

سلام.. چقدر سلام میدی🤣
  معلم خوب کمه. باید دو دستی چسبید بهش😉

چقدر قشنگه متن رو کاورتون 

اولین بار هست دارم وب شما رو میخونم. متن وبتون باعث شد دو سه صفحه کامل بخونم. امیدوارم هرجا میرید موفق باشید

بگذار از دریچه ی چشم تو بنگرم لبخند ماه را...

سلام‌
خوش امدید
لطف دارید
منم دوسش دارم متن کاور رو

خوبم مرسی . ممنون از لطف شما. 

امیدوارم شما هم خوب باشید.

من نمیتونم نظرهای دوستان رو نمایش بدم . ولی قول میدم هر روز سر بزنم به وب شما .

به قول شاعر و شعر روی کاور شما

وقتی که بین دلم با دلت جنگ شد.

دلم برای خودم ، از نگاه تو تنگ شد 

خدا رو شکر
سپاس از لطفتان
چرا نظر کاربران در خصوص مطالب و اشعار وبتان برایتان مهم نیست و تایید نمیشن؟

ممنون بابت بیت ارسالی..
روح فریدون مشیری شاد

چون بعضی از دوستان توقع خیلی چیزها دارن . بخاطر همین خیلی وقته تصمیم گرفتم نمایش ندم. ولی میخونم و به دوستان خودم جواب میدم.

ممنون من را جزو دوستان قرار دادین😊
هر جور راحتین

همه ی ما ادم ها باید ممنون دار شما معلمین باشیم. واقعا بعد از والدین شما و همکاراتون حق بزرگی به گردن تک تک ما ادم ها دارید . حتی اون دسته از همکاراتون که کل حرکت های فیلم های رزمی رو سر کلاس رو ما شاگردها امتحان میکردن. و تا مرز کشتن و فلج شدن مارو میزدن.

امیدوارم زیر سایه ی حضرت زهرا همیشه و همه جا تمام معلمین سلامت باشند.

و از شر این دولت و نظام نالایق نجات پیدا کنند

چه دل پری داریناااا

معلمین قشر زحمت کش و دلسوز جامعه ی ما هستند که هیچگاه به حق و حقوق اصلیشون نرسیدند و امروزه هم ارج و احترامشان هم که رعایت نمیشود.
قدرشناس باشیم

یکی از دوستانم همکار شماست . هر وقت پای درد و دلاش میشینم خیلی خیلی ناراحت میشمو مسولین رو مورد عنایت قرار میدم

بازم به درک شما
غیر معلمها هیچوقت به معلم جماعت حق نمیدن.. تو دهنشونم فقط میگن شماها که کار نمیکنین و ۴ ماه تعطیلات دارین و ...

سلام خانم معلم هستین پس 👌

با اجازه اتون😊

دیگه بهتر   ..   .      . عااالیه  

 

امیدوارم بخیر بگذره..

اوضاع جالبی نیست!

عزیزم. حق دارن. آخه بهتر از تو کجا پیدا می شه؟

😉
قدر بدونن دیگه

نشونه ای از مسئولیت پذیری شما و تدریس خوبتون هست.

شما لطف دارین 
ولی خداییش من حد خودم کار میکنم نه بیشتر نه کمتر... نمیدونم چرا اینجوری میکنن مدیرا😂😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan