لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

سرگذشت

تازه واردم در بیان ولی نه در وب نویسی. از سال ۸۷ شروع کردم با وبی در بلاگفا و در عرصه ی ریاضی که رخدادهای مدرسه امان را ثبت میکردیم با جمعی از همکاران. در کنارش وب شخصی ام را به راه انداختم تا سال ۹۴ که سرور بلاگفا دچار مشکل شد و پستهای چند ساله ام را گرفت و پس نداد با حالتی قهر به بلاگ اسکای مهاجرت کردم و ۴ سالی هم در بلاگ اسکای قلم زدم. از همه چیز. مادرانه هایم که شیطنتهای وروجکهایم را روایت میکرد. داستان پاییزان که راوی عشق نافرجام بود. داستان رها که رها نمیشدم و رهایم نمیکرد. داستان پیرمرد و دلمردگی هایم. مهراز و همراز و کرشمه که نوای دلنشینشان همراهم بود. همه را نگاشتم و ثبت کردم.

در این فضای ترسناک مجازی دوستانی یافتم باصفا و صمیمی که عاشقانه دوستشان دارم و همیشه کنارم‌ بوده اند تا به امروز. برخی را از نزدیک دیده ام. بعضی را تلفنی حرف زده ام. عده ای را در اینستاگرام دنبال میکنم و با همه اشان در تلگرام درارتباطم.

اسامی اشان را ذکر میکنم و امیدوارم کسی از قلم نیفتد....

ادامه مطلب را بخوانید

صبا و همسرش جناب شفیعی که از هنرمندان موسیقی و شعر و شاعری اند و رفت و آمدهایمان خانوادگی است.

مهسای جان دوست دوران دبیرستانم که از طریق وب همدیگر را یافتیم

آقا رضای ادیب که ارادتم به ایشان بسیار است.

دکتر کریمی داروساز که در شمال مهمان منزلشان بودیم و شبی نیز ما میزبانشان

آقای معاون وزیر که روزی در همین صفحات مجازی مقاله هایش را میخواندیم و از نزدیک با خود و خانواده اش ملاقات داشته ایم.

دکتر محمد که جوانی است بسیار متین و محترم و دوست داشتنی. اهل دل و کتاب و گیاه

میثم و مینا که پارسال مهمان خانه امان بودند از تبریز

مریم مهربان که هر دوشنبه با هم در کلاسهای استاد عیسی می نوازیم و دوشنبه ای زیبا خلق می کنیم

فروغ که چهره دوست داشتنیو صدای زیبایش همچنان در ذهنم نقش بسته است.

بهامین با انرژی و زیبارویم با فندق و پسته اش

باران خطه ی شمال و عکسهای ناب طبیعتش و اجازه خانم گفتنهایش

غزل عشق و عاشق و شوخ که همچنان به من گیر می دهد

مصطفی نادری همکار گرامی و ادیب و با محبت که داستان جذاب سوری ایشان را در وب منتشر کردم.

دلارام و حنا جانش

امیرخان باحوصله و پستهای آموزشی متعددش

خان‌دایی و پستهای باحالش که فقط میخندیم و میخندیم

جناب بابایی همکار عزیز و هیراد خانش و دلنوشته های هنری و زیبایش

بانو رها که همیشه دلسوزانه مرا نصیحت میکند.

نرگس خوش صدایم که دوبلور برنامه های کودک است

دکتر هاله بامرام که از زمان دانش آموزی اش خواننده ی وبم بود.

سینا پسر جنوبی و خونگرمم که نوروز چند سال پیش مهمانشان بودیم و سنگ تمام گذاشت.

اکرم بانوی مشهدی که هر بار مشهد مشرف میشویم به دیدارمان می آید.

مرتضای مهربان که همیشه در بحثهای سیاسی دعوایمان میشود

هادی قاری قرآن که هر چه تلاش کردم زنش دهم نشد که نشد

حامد مهندس و اصفهانی که این روزها نفر برتر کنکور تربیت میکند.

بهار و نجواهای عاشقانه ی رمضانش و فلسفه و عشق الهی

حمید دل نازک و مهندس و داستان نویس قهار

مهندس امیر که اپلیکیشن های علمی و تفریحی اش در بازار غوغا میکند

شهلا دانش آموز سالهای گذشته ام که زمانی می نگاشت و همچنان همدیگر را دوست میداریم.

کاوش عزیز که از دبیران نمونه ی تبریز است و همسر گرامیش پروفسور ریاضیات ایران.

استاد ظهرابی رییس هیات کاراته که دلسوز ورزش است و عاشق شعر و بسیار محترم.

 

 

 

 

 

 

من چقدر خوشحالم که یکی از بهترین دوست های منی😍😘

من هم با بلاگفا وب نویسی شروع کردم و از سال ۹۴ به اجبار اومدم اسکای و الان هم مثل خودت دربیان شروع به نوشتن...

دوستت دارم بانو لبخند عزیزم😍

عشقی😚
چقدر شبیه هم. با هم مهاجرت کردیم..

راستی من هنوز داشتم پست رو مینوشتم اومدی.. اینجا ثبت موقت نداره انگار😣

😍😍😍😍

چققققد دوست دارید😍

چقد عااالی😍

چقد خوبه که انقد نزدیکین بهم وباهم درارتباطید وحضوری همدیگه رو دیدید😍

منم بایه سری از دوستایی که تو بیان آشنا شدم تلگرام درارتباطم شماره چندنفریشونو دارموارتباطمون نزدیکتراز وبلاگه

وواقعا دوست دارم یه روزی از نزدیک ببینمشون😍

 

لذت بردم از این نوشته وحسش😍

 

مهمترین چیز جلب اعتماده. کسی که بتونه تو رو جذب کنه و بهت بگه منم مثل توام.... آدمهای نامروت هم کم نیستند تو این فضا.. کسانی که هدفشون آزار و اذیت و ایجاد مشکل براته. خدا همیشه کمک حالم بوده و دوستان زلال و با محبت سر راهم قرار داده
یکی مثل تو😚

من از سال ۹۲ تو بلاگفا مینوشتم ، تا زمانی که بلاگفا نابود شد . 

بعد از اون به بلاگ پناه اوردم ، دو سالی نوشتم تا اینکه از طرف بالا دستی ها وبلاگم فیلتر شد ، یعنی نه از بلاگ شانس داشتم و نه بلاگفا :دی

الان حدود یه هفته ای که پاکم و برگشتم به بیان :دی

 

واقعا یه سری از دوستایی که فضای وبلاگ نویسی بهم داد و هیچکس نداد 

بچه های بیان مخصوصا ، که زلال اند ، زلال تر از آب رودخانه :))))

 

بلاگفا خیلی نامردی کرد.. اگه دستم بهش برسه😠
چرا فیلتر شدی خواهر؟

هنوز با بچه های بیان اخت نشده ام... یه کم سخته شناختنشون

من هم خوشحالم که از طریق دنیای مجازی و وبگردی با تو آشنا و برای همه مهربانی ها و لطفت از تو ممنونم

عزیزمی همزاد جان
خدا تو رو در راه من قرار داد تا دنبال علایقمون باشیم
چقدر دلم برای استاد عیسی تنگه

دنیایی مجازی حقیقتی شده برای شما .

موفق باشید 

سلام عزیزم
آدمهای این صفحات مجازی حقیقی اند. برخی ها حضورشان را فقط مجازی اعلام کرده اند و وارد دنیای حقیقی نمیشوند. حال اینکه کار درست را چه کسی انجام می دهد سوال اینجاست

لطف دارید. بهره می بریم از حضور دوستان فرهیخته.

سلامت باشید.

درود بیکران بر شما دوست گرامی
خرسندم از آشنایی با شما

سلام :)

دوستی هاتون پایدار ...

سلام و ارادت
سپاسگزارم
اولین نفری که در ورودم به بیان خوش آمد گفت شما بودین 😊

دوستیتون پایدار :))

سپاس بی کران

به زودی شماها هم به این لیست اضافه خواهید شد😚

سلام:) 

شما به من خیلی لطف دارید😍😘

بله دقیقا میفهمم چی میگید وتجربه کردم....

ولی دارم سعی میکنم نیمه خوب ماجرا رو ببینم

وتمرکز کنم رو دوستای خوب که حالمو دارن روز به روز بهتر میکنن:)

مثل شماوخیلی دیگه ازبچه ها😍

 

 

عزیزم

تو هدیه ی خدایی😊

سلام. به جرات میتونم بگم شما از معدود کسانی هستید که پرچم وبلاگ نویسی به سبک سنتی رو همچنان و به طرز نوستالژیک گونه ای برافراشته نگه داشتید آخه وب نویسی و بلاگر بودن داره یک جورهایی به تاریخ می پیونده. وبلاگ شما تنها وبلاگی هست که من میخونم و برام یادآور روزهای پر تنش و هیجان گذشته اید..
ممنونم از اینکه جایی نوی لیست شما داشتم. امیدوارم به این زودی ها ازش خط نخورم :)

مانا بمانید

بانوی موسیقی و گل

سلام
باز دست به قلم برد😁
حیفه بلاگستان که افرادی چون‌تو درش نمینویسن..
شروع کن جوان..
باز بترکون

سلام

بعضی از مجازی ها از آدمای واقعی هم بهترن

سلام

و قابل اعتمادتر... 
😊

😍😍😍😍😍

بلخره اسم منم اومد تو وبلاگت😍😍😍😍😍😍

خیلی خوشالم😍😍😍😍

پسرم😚

سلام عزیزم 

خوندم چقدر کیف کردم 

منم خیلی خوشحالم که دوست صمیمی و کسی که قابل اعتمادِ سر راهم قرار گرفته .. واقعیت اینه که آدمها انعکاسی از رفتار و کردار خودشون رو در دیگران میبینن خودت انقدر خوب و صاف و صادقی که انعکاس خودت رو در آینه ی من دیدی ..

خوشحالم که دیدمت و ارتباطمون حقیقی تر شد 

به خصوص گل پسرت انقدر به دلم نشست که نگو .. 

دلم براتون تنگ شده هم شما هم مریم بانو ..

امیدوارم بتونیم زودی همدیگر رو ببینیم 

مرسی بابت همه چی 

سلام عشق جان

آرامشت و چهره ی دلنشینت دم در کافه نادری همچنان تو ذهنمه.
همینکه اهل دلی و ساز کافیه برای عاشقت بودن و موندنت😍
خدا منو دوست داره شدید🙄

راستی این خیلی رو دلم مونده که اون روز بربری تعارفت نکردم😢
باید یه بار دیگه بیایی😏

پس من چی ؟😶😢

عزیزم..
تو که تاج سری..
گفتم دیگه وب نمیخونی آخه...
حتما اضافه میکنم

من تو فضای حقیقی با شما اشنا شدم و حقیقی هم دوستون دارم معلم و خواهر عزیزتر از جان....

ای جان. 
آره راست میگیااا.
چرا اسمت اومد تو سرگذشت؟🤣

وقتی وارد بلاگ اسکای شدم مطمعن بودم میتونم سال ها بنویسم ولی حالا بعد از چهار سال به این روز افتاد وبلاگم خدا میدونه چقدر برام عزیزه ولی حیف...

اگه مهاجرت کنم آرشیو کامل از بین میره درسته؟

وبت سر جاش میمونه فاطمه
گزینه ی مهاجرت از بلاگ اسکای به بیان فعال نیست

سلام، هیییییی، چی بگم.. حالا دیگه منو به زن گرفتن میشناسی؟ خب نشد، چی کار کنم؟ 

سلام..
قسمت نبود دیگه😁
ان شاالله به مراد دلت برسی

حس خوبی داشت پیدا کردنت. مدیون خواهر فاطمه نوجوان هستیم. ایشون به فاطمه گفته بود، فاطمه به من.

برقرار باشی عزیز

چقدر دلم برای همه اتون تنگه

یاد باد ان روزگاران یاد باد😊

سلام

شبتون بخیر

من که فقط بلاگفا :))

ضمنا من اسمم باید اول می بود . الان شکلک خشمگین باید میذاشتم اونم خیلی خشمگین ولی نمیدونم استیکرهارو از کجا باید بجورم:)

خلاصه که خواهر برگرد بلاگفا پشیمون می شی آخر

بلاگفا اگه نیمیشو بالا کشید بیان همشو هپلی هپو می کنه از من گفتن  شکلک نیشخند

اصلا هم نوشته هاتون قشنگ نیست علتش :فلش به سمت خط 4

 

سلام قربون شکل ماهت..
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟

اینجا شکلک نداره ولی من با گوشی شکلک میزارم. تو میبینی؟

امیدوارم اینحا بشه راحت نوشت..
جمله ی آخرت رو‌نفهمیدم غزل جان. اینجا اومدی لحنتم عوض شده خواهری😁😂

سلام عزیزم 

دوستیاتون پایدار...

برای منم دنیای مجازی شده واقعی.. :) 

خیلی وقته دوستانی که اینجا دارم برام واقعین🌹🌸

سلام‌ مهربانم

تو هم جز یکی از بهترینهای منی😍
به امید دیدارت

فدای مهربونیت. توی فضای وب دوستای زیادی پیدا کردم. ولی فقط خودت برام موندی. از بقیه شون بی خبرم

از بس خوبی و مهربون عاشقانه دوستت دارم😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan