لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

هوای تو

 

 

این پست تقدیم میشود به محیای جان

به امید روزیکه با هم بریم کنسرتش😊

اوخ ^.^

فرزاد فرخ 3>

انگاری طرفدار زیاد داره😊

آخیییی😍😍😍😍عجب حسی داره این آهنگا....

ممنوووووونم😍😍😍😘😘😘

باعث افتخار منه باهم بریم کنسرتش😁😍😍😍

منو این همه خوشبختی محاله محااال😍

محیا ذوق مرگ میشود😅

تاحالا کسی به من چیزی تقدیم نکرده بود😅😅

حالا این اهنگ عاشقانه😍

ممنون از محبتتون 😘😘😘💓💓💓

چقد خوب بودمرسی😍

 

الهی...
نوش جانت این هدیه ی فرزادی😊
کلی بهمون خوش میگذره تو کنسرتش..
بزن بریم😄😘

 

ارههه واقعاااا😍

به امید اینکه همچین روزی اتفاق بیوفته😍

بهش فکر کنی و مدام تصورش کنی اتفاق میفته
چرا که نه😊

 

😍

به قانون رازو جذب اعتقاد دارید؟:)

براتون شده بافکر برسید به چیزی؟

من فک کنم قسمت جذب کردن ذهنم خراب شده کار نمیده😂😅

کاملا بهش ایمان دارم
و بهش رسیدم..

بهش زیاد فکر کنی اتفاق میفته‌... شاید بعدا برات یه جریانی رو در گوشی گفتم😉

قشنگه 😍

ان شاءالله :)😍

موافقم😊

❤👌

😊
خوش اومدی 

فرزاد فرخه؟...نشناختمش(حالا یکی نیس بیاد بگه :تو جز شجریان و ساسی قیافه کدوم خواننده رو یادته که ابن بنده خدا رو اصن از رو قیافه بشناسی؟)

اگه رفتین کنسرت...خودم میدونم جای من کنارتون خالیه!

ساسی خواننده است اخه😂
تو هم بیا سیب جان😊

خواننده نیس؟....آها ینی غیر مجازه؟...مرسی ! به هر حال که جای خالی من باهیچی پر نمیشد وخودم میومدم...ولی دیگه تعارف کردین ومنم که اصن نمیتونم نه بیارم...اومدنم قطعی شد دیگه!

😁
بزن بریم پس

پایتم!

:)

دمت گرم

چقد جذاب که بهش رسیدین😍

من نووجون بودم با راز وقانون جذب آشنا شدم بعداز اونم انواع اقسام کتابا این سبکی رو ازرو علاقه خوندم ولی هیچوقت نتونستم عملیش کنم!:(

 

ادی😍😁

دختر توچقد بامزه ای😍

فقط ذهن..ذهنت رو متمرکز کنی بهش میرسی...
😊
میگم این شکلکها رو چون ما با گوشی هستیم میبینیم؟
و اینکه ادی جان رو فکر کردم پسره😁

فگ میکنم یه بخشی از زندگی ویه چیزایی سرنوشت وتقدیره

وباهیچ فکر کردی درست نمیشه

ولی شایدم مشکل از خرابی قسمت جذب وفکر منه😅😂

 

من که همیشه با گوشی میام ولی فک کنم با لپ تاپم کسی بیاد شکلکارو ببینه😅

 

یه مدتی هست ادی رو میشناسم دختره خیلیم بامزس 😍

زده رو دست من تو شیطنت😉😍

 

 

تقدیر رو نمیشه تغییر داد..
ولی بعضی تصمیمهای محال رو میشه..

چه جالب.. پس تشخیص دختر و پسری ام ضعیفه فعلا... چقدرم با هم گپ زدیم تو پست قبل😉

:)

بله حق باشماست:)

 

منم تشخیصم داره یکی درمیون خطا میره😅

طبیعیه برا منم پیش اومده چندین دفه

پسرو دختر تصور میکردم،دخترو پسر😳😅

 

 

اخه واقعا بعضی ها قابل تشخیص نیست..
یه دوره ی آموزشی نداره بریم؟😂

آره واقعا بعضیا اصلا قابل تشخیص نیستن😅

دوره آموزشی😅😂

اگه پیدا کردم شماهم خبرمیکنم😅😚😂

بسی منتظرم بس 😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan