لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

درباره ی من

چند سال پیش تو بلاگفا تجربه اش کردم. حس خوبی داشت. پروفایل را که باز میکردی میخوردی به یک لیست بلند بالا از علاقمندی هام. دوست دارم اینجا همون رو پیاده کنم. لیست به مرور کامل میشه. هر چی که تو ذهنم بیاد از همه چی مکتوب میشه. دوست داشتین شما هم امتحان کنید😊

بسیار عالی لطفا به سایت بنده نیز سر بزنید

http://lyrichub.ir/

سر زدم.
اهنگ خارجی گوش نمیدم😊😉

سلام.

بخش خوبیه ^_^ 

من تا حالا چتد بار نوشتم. یعنی چند وقت یه بار تغییر می دادم. الان مدتیه غیرفعالش کردم.

 

 

+ همیشه دبیرهای ریاضی رو دوست داشتم ^_^

سلام 
من چون تازه واردم اینجا دوست دارم بنویسمش ولی شاید مثل تو بعد یه مدت غیرفعالش کردم😊
+ از نوع کمیاب هستین پس. اساسا دبیرای ریاضی مغضوب ابدی ان😁

با سلام

 

بسیار زیبا. وبلاگ ارزشمندی دارید.

 

از وبلاگ ما هم بازدید کنید.

 

ما رویکردی متفاوت و هنرمندانه به گردشگری داریم و هر روز مطالب متنوعی ارایه می دیم.

 

اگر مایل باشید یکدیگر را فالو کنیم و یا تبادل لینک کنیم.

 

با تشکر

سلام
موفق باشید

خیلی خوبه :)

😊🌹
من یا علاقمندی هام؟

هر دو :))

 

یک لیست بلند بالا از علاقمندی هاتون :)

شما بنویسید تا ما هم شروع کنیم


عاشقتم😙

بنویسی حس خوبشو لمس میکنی..
از مکان و زمان و خوردنی و افراد و ...

من بیشتر عزیز جانم :)

چه جالب :)

زنده باشی قشنگم

من دوس ندارم درباره خودم بگم

 

بقیه کشفم کنن بهتر دوس دارم

تو پستهات همه چی رو میگی دایی.. نیازی به کشف نیست😂

درباره من رو خوندم خیلی جذاب بود😍

 

کلی نقطه مشترک داشتم 😍😅

چیزایی که یادمه ومشترک هستن مثله

 

بهار،پفک نمکی مینو،قورمه سبزی،ملت عشق، استاد شجریان،فرزادفرخ

و....😍

واینکه من همیشه عاشق ریاضی بودم دبیرستان

 

وبالطبع همیشه معلمای ریاضی رو دوست داشتم واوناهم منو ورابطه خوبی داشتیم:)

 

 

 

حالا حالاها باید بنویسم و مشترکات زیادی به دست خواهد آمد
وااای نگووو. فرزاد فرخ که عاشقشم.. بیا با هم بریم کنسرتش. کسی باهام نمیاد😑

ریاضی هم عاشق تو دختر خوب و منطقیه😍
چه کسی بهتر از تو اخه...
دوست قشنگم😙

اتفاقا جند روز پیش اودم نگاه کردم درباره من رو...

دیدم خالیه...تعجب کردم...

خوبه نوشتین...

 

کاملترش میکنم...
درباره ی من رو جناب قدح پیشنهاد داد کامل کنم

 

😍😍😍😍

پس همینجوری میخونیم ولذت میبریم😍

 

آخ آخ فرزاد فرخ

تمامِ من، برای تو…

تویی که جانِ من شدی

ز عشق تو، چه بی قرارم!

نترس! از این وابستگی…

از عادت و دلبستگی…

که بی تو من، نفس ندارم😍

اگه میشد حتماااا میومدم😅

چرا نمیان باهاتون کنسرت؟😟

 

 

تازه که خوندم دبیرهستید متوجه منظورتون شدم که تو پست تست هوش گفتید همیشه دانش اموزا بی دقتی میکنن یه بارم معلما😁😍😍😘😘

دیشب فهمیدم دبیرید😅😍😘

موقعی که فالوتو کردم ننوشته بودید😅

 

زنده باشی قشنگم😍

من از اولین کسانی هستم که عاشق فرزاد فرخ شدم‌. کسی نمیشناختش. تو استوری مهراوه شریفی نیا دیدم ترانه ی هوای تو رو گذاشته. هوای پاییزی بود به گمانم و نوشته بود توی این هوا هوای تو میچسبه. اسمشو سرچ کردم و ترانه ی هوای تو اش را.‌‌..
هوای تو ی فرزاد فرخ من رو غرق گذشته میکنه.. به شدت این ترانه اشو دوست دارم... تو کنسرتشم اگه برم و اینو بخونه قطعا توی این دنیا نخواهم بود...

گفتم کنسرت.. اخه عین من فرزاد رو دوست ندارند که... با کسی که اهل دله باید رفت.

آبروم رفت با اون بی دقتی😭.. شب هر چی مینیون ها رو زوم کردم پاپیونی ندیدم. به چشمام شک کردم😂🤔

چه جاااالب😍

منم بااهنگ هوای تو شناختمش خیلی قشنگه😢😟

الان فلبداهه اون اهنگ اومد تو ذهنم

ولی موافقم هوای تو خیلی خوبه😍😢

من امکان نداره بشنومش اشکم درنیاد😔

 

بی سلیقن که فرزادفرخ دوست ندارن!😅

 

نه اختیار دارید طبیعیه پاپیونه رو ندیدید

ببخشیییید راهنمایی کردن من نوبره واقعا😅😂😂

اومدم جواب بدم بدتر گیجتون کردم😅😳😳

اشتراکاتمون داره زیاد میشه محیا😙

کاین حس مشترک... هوای تو....😢
عاشقتم... یه کوچولو منحرف شدم ۲ تا فاصله داشتم تا جواب..😉

پست بعدی تقدیم به توست💛💚💙💜

 

از چیستا یثربی واون پست متوجه شدم اشتراکات زیاده😍😘

 

ببخشید منحرفتون کردم😅واقعا نزدیک بودید😳😅

 

یه دنیا ممنون بابت پست😍😍😘💓💜💛❤💙

کلی ذوق کردم😍

دوست خوبم الهی دلت شاد باشه همیشه😚

قابل نداشت.. عزیزمی😚😘

 

ممنونممم همچنین😍

باوجود آدمای بامحبتی مثل شما واقعا شادم😍

ای جونم
محیای با انرژی من😊😍

سلام و درود

چقدر جالب

من هم ازین به بعد سعی می کنم بیوی وبلاگم رو کامل تر کنم ، یعنی علاقه مندی هام رو به صورت موضوعی بنویسم و کاملترش کنم

 

حتی شاید باعث بشه خودمو بهتر بشناسم!

 

ممنون از این پیشنهاد جالب

سلام دکتر جان
حس خوبی داره فکر کردن به اینکه چی و کی و کجا رو دوست داری..
و نوشتنشون جالبتر.
کامل شد بگین بیاییم ببینیم😊

عاشق خودت و علاقمندی هاتم

ای جونم..
فدای تو 😘

به جز فرزاد فرخ همه ش علایق منم بود. به خصوص قرمه سبزی😂

عزیزم..
حالا حالاها ادامه داره این لیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan