لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

تسلیتهای امروزی

من عزادارم اونوقت به مهربان همسر زنگ میزنند و میگن به لبخند تسلیت بگو!

از قوم همسر جالبترم مگه هست؟!

+ مدیونید اگه فکر کنید عروس بدی ام😁

چه احساس مسئولیت قوی ای دارن خانواده همسرتون!

نمونه و درجه یک😁

خیلی هم عالی!

D:

D;

خدا اینجوری دوسم داشته خب. مگه بده؟😂😁

خخخخخ

۰۰:۰۰ چرا میخند؟!🤔😁

سلام

تسلیت میگم عزیزم. 

خدا به شما و خانواده صبر بده.

سلام مهربانم

خدا عزیزانت رو نگه داره

صد در صد!

:)

راستی تسلیت عرض شد...

 

سپاس ..
شاد باشه دلت

:)

معلومه از اوناشی که زود به دل میشینن!

زودم از دل میام بیرون😉

:)

نه بابا ...این چه حرفیه؟

😉

حرف حساب

عجبااااا!

تو مامان باحالی میشی!

مامان دو وروجکم

پس هستی!

خدا حفظشون کنه برات ...مامان باحال!

ممنون ادی..

ادی صدات کنم؟

خواهش...

هرطور خودت راحتی صدام کن!

تو ذهنم سیب میایی..
سیب صدات میکنم

D:

آره...فک کنم بهم بیاد!

🌹
برخلاف خیلی ها من اینجا رو دنیای واقعی میدونم و از گفتن واقعیتهای زندگیم ابایی ندارم..

ولی من میترسم از اینجا!

نمی دونم چرا ...ولی گفتم بزار بترسم دیگه!

ادمهای اینجا واقعی اند.. 

دوستان این فضا برایم دوستانی واقعی شده اند که با شادیهای هم شاد و با غمهاشون اندوهگین میشم.
اگر این تفکر جاری بشه ترسی نمیمونه

:)

افکار جالبیه...البته منکه دیگه تاریخ انقضام گذشتD;

دیگه ناراحتی و شادیام اینجا نیستن!

ادرس جدید بده😊

تنها آدرسم همین بود...

هعی روزگار...تموم شدم رف!  ;)

فرصت بده به خودت.. با انرژی برگرد

منتظریم

منتظر نمونین...من همینجام...

همچنان در حال نظر دادن...

اگه دیدید نظر نمیدم ...یا دارم درس میخونم یا به رحمت الهی پیوستم!

دیگه خلاصه که شما تنها نیستید...همراه اول!

 

درس رو خوب اومدی...

بهتر از هر چیزیه...
موفق باشی سیب جان😊

ممنون مامان باحال!


😊
کمکی از دستم بربیاد دریغ نمیکنم

:)

قربان شما ودو وروجک!

ارادتمند🌹

نچ نچ نچ نیومدن دیدنتون  🙄🙄؟

زنگ نزدن بهم... اومدنشون پیش کش

یه همچین خانواده ی مهربونی هستیم ما😁

اشکال نداره 

دنیا میچرخه بهار...

بله عزیزم ...هعیییییی

دلت شاد بهارم
اسم دختر منم بهاره

حداقل یه اس ام اس بدن

ببین دیگه چقدر خسیسن😠

مچکرم :)

 

عزیزم..خداحفظش کنه ...تنش همیشه سلامت باشه 

مرسی بهار گل😚

والا یاد یه سری از اقوام پدری افتادم که همین مدلی با مامانم مهربون تشریف دارن :/ اصن تو هیچ کدوم از مراسمای بابابزرگم نبودن :|

 

خدا بیامرزه ...

سلام
خوش اومدی.
دنیا اینجور نمیمونه آسمان..
رها باشیم

روابط خانوادگی یکی از یکی مهربانانه تر و قوی تر :دی

تسلیت میگم

چشم دیدن همو نداریم 😁

ممنون بابت همدردی

میگن به لبخند تسلیت بگو؟

یعنی چی

شمارو لبخند صدا میکنند؟

 

نیومدن دیدنتون.....عجبا...واقعا عجبا

اینجا نوشتنی لبخند گفتم.. قشنگتر شد لحنش. موافقی؟؟

خواهر شوهر گرامی و سه تن جاری و یک عدد برادرشوهر اون زنگ به مهربان همسر را هم نزده اند😁

پیرمرد جمعه ای زنگ زد خونه امون و گفت هر چی گوشیتو زنگ زدم برنداشتی🤔🤔 هیچ شماره ای روی گوشیم ثبت نشده بود.
دروغگوها..


از تو هم دلخورم که اینجا پیام تسلیت دادی!!!

این دیگه خیلی عجیبه به خدا

خیلی سعی کردم چیزی نگم و ننویسم ولی نشد😭😤

سلام.

 

تحمل ندارن صدای عروسشون رو غمگین بشنون ^_^

سلام


کاش میشد یک درصد فقط یک درصد مثبت اندیش باشم در موردشون

من حالم خوب نبود باور کنید....

شرمنده همه سدم...هرکس به طریقی...ببخسید 

دشمنت شرمنده

از بعضی ها ناخودآگاه انتظار بالاست

سلام، تسلیت.. لبخند

سلام هادی..

ممنون. 

ای بابا. من شرمنده شدم که نتونستم حضوری بیام تسلیت بگم عزیزم.

دشمنت شرمنده.
همون تماس تلفنی ات دنیاها برام ارزش داشت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan