لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

پاشا

سال دوم راهنمایی را در یکی از شهرهای جنوبی ایران گذراندم. دو سالی بود به دلیل ماموریت کاری پدرم ساکن آن شهر شده بودیم. همسایه ای داشتیم که خاله ناهید صدایش میکردیم. میانسال بود.  پسری داشت به نام پاشا و همسن خواهر وسطی ام. پاشا برای رفع اشکالات درسی اش پیش من میامد. اهل درس نبود ولی به شدت علاقمند شطرنج بود. شطرنج را او یادمان داد و ساعتها نوبتی با او مسابقه می دادیم و هر بار می باختیم!

ماموریت پدر که تمام شد و به تهران آمدیم دیگر نه از خاله خبر داشتیم و نه از پاشا.. 

 امروز با خواهرانم سری به گذشته زدیم. به بیست و هفت سال پیش و به طور اتفاقی نام پاشا را در اینستا سرچ کردیم و صفحه اش را یافتیم. سرآشپز یک رستوران در قلب تهران است. دختری دارد چهارساله. چیزی عنوان نکردیم. قرار است  یک روز ناهار برای دیدنش و خوردن غذاهای جنوبی رستورانش برویم. نمیدانم ما را به یاد خواهد آورد؟!  آیا خاله ناهیدمان هنوز زنده است؟!

 

 

دوشنبه ۱۴ مرداد ۹۸ , ۰۲:۳۰ بهامین (دخترِ متولد بهار)

یه خوبی دنیای مجازی اینروزا پیدا کردن رفقا و دوستان قدیمیه

آره والا.. راست میگیا.. من دوستای مدرسه ام رو چند تایی اش رو تو فضای مجازی پیدا کردم

سلام .عالیه چه حس زیبایی ! بعد 20 سال

سلام. خوش آمدین
فکر کنم دیدار زیبایی باشه. اگر موفق به دیدار شدم مینویسم حتما

احتمالش بشناسه ☺☺

حالا معلوم نی چقدر تغییر کرده 😁

وب نو مبارک 

سلام
خوش آمدید دوست عزیز.
تغییر نکرده اونقدر. عکسش رو دیدیم😁

بسیار جالب بود .

هرچه زودتر بروید و نتیجه را برای ما اعلان کنید 

چشم حتما..
یه کم هوا رو به خنکی بره میریم تندی غذا اذیتمون نکنه😉

چه کارهای قشنگی...!

😊
هنوز نرفتیم که

چه جالب

منتظر گزارش دیدار پاشا باشید

به به. حتما خیلی خوشحال میشه

زیاد مطمئنم نیستم ولی 

کدوم شهر بودین؟؟؟؟

یه درصد مثلا تو ندونی🤔🤔🤔

ان شاءالله که زنده باشن

ماهی صبور و قلیه ماهی و میگو بخورین

بعید میدونم😔

هدف دیدن نه خوردن غزل جان😁

تو خیلی غذاها جنوبی دوست داریا

 

بگو یه تندش برات درست کنه

من فقط میگو دوست دارم و لاغیر

دوست دارم مناطق جنوبی رو از نزدیک ببینم و برم توی حال و هوای خاص خودشون.

من نیز علاقمندم‌ 
مخصوصا قشم خیلی دوست داشتنی بود. چند سال پیش نوروز آنجا بودیم.
تعریف جزیره ی هرمز را خیلی شنیده ام ولی هنوز نرفتم...
جنوبی ها بسیار مردمانی خونگرم و مهربانند


ممنونم .

بعضی ها زیاد تغییر نمیکنن 

موافقم😊

چه خاطره بازی خوبی*.*

 

و هنگام دیدار بهتر و بیشتر 
جمعه ۱۸ مرداد ۹۸ , ۲۲:۵۸ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

چقد نوع نوشتنت جالبع :))

نظر لطف شماست🌷

پیشنهاد میکنم قلیه ماهی جنوبی رو امتحان کنید اونم از نوع تند و پر ادویه اش

حتما.. دوست دارم.. همون سالها خاله ناهید برامون درست میکرد و میخوردیم

سلام، حتما برید، از برخوردش و غذاهاش بنویس

سلام. تو برنامه امون هست. 
ولی بدون آقایون میریم😁 

چه عالی. حتما سورپرایز می شه از دیدنتون. قلیه ماهی بخورید کیف کنید.

هیجان انگیره...
چشم😍😎
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan