لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

مضراب

مضرابهایی که پارسال از بهارستان خریدم سیاه شدند. از سازنده اش در اینستاگرام علت را پرسیدم گفت:" اکسید شده اند با پنبه کمی پماد جلاسنج بمالید رویشان با دستمال پاک کنید مثل روز اول خواهد شد"


استاد عیسی روی مضراب زدن روان بسیار حساس است. جلسه ی گذشته به مریم گفت مضراب رو به قدری باید شل نگه دارید که از دستتان بیفتد. به بی صداترین حالت ممکن ساز بزنید انگار همه خوابند و مواظبید کسی بیدار نشود با این نگرش مضراب رو شل گرفته و آرام بر سیمها میزنید و سپس از مریم پرسید تا حال شده مضراب از دستتون بیفته؟ مریم با خونسردی پاسخ داد یک بار چون من خیلی مراقبشم نیفته😉

سلام :)
ینی اصلا به حرفای استاد توجه نکرده !
سلام.
استاد نکات زیادی را به همه امون گوشزد میکنه و خاصیت شاگرد بودن فراموشیه 😊
جریان پیش آمده نشان از شخصیت شوخ مریم دارد...

هرموقع از ساز و کلاس مینویسی دل میخواد منم برم کلاس و ساز مورد علاقم‌یاد بگیریم اما فکر کنم بی استعدادم دراین زمینه
از من بی استعدادتر وجود نداره فروغ جان.. بیست ساله داره کلاس میره و هنوزم سر جای اولشه😂
منو ببین امیدوار شو

چقدر من تار دوست دارم. 

عاشقشم منم
و البته عاشق تو😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan