لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

عاشقانه۱

من نمی دانم  چرا ؟!!

 مردم به آدم عاشق می گویند  دلباخته 

مگر عشق باخت هم دارد ؟!

عشق  همه برد است 

 به تو مگر می شود باخت ؟!

  تو که باشی 

 تازه اول برد است.


آنها که می گویند عشق دلباختگی ست 

تو را نمی شناسند 

عاشق تو نشده اند 

آدم با تو  به همه چیز می رسد.

 

دلباخته

 کسی ست که از دنیا برود 

بدون آن که عاشق تو شده باشد 



لطیفه صمدوند

سلام و درود
منزل نو مبارک استادجان
البته فک میکنم بلاگ اسکای تا چند وقت دیگه خیلی بهتر بشه ، به نظر این تغییرات شون هرچند الان اذیت میکنه مون ، ولی در جهت بهبود شرایط باشه!البته امیدوارم!

سلام دکتر جان
خوش آمدید به این خانه ی لبخندی
من هم امیدوارم مشکلاتی که ایجاد کردند رفع شه.

فعلا اینجا هم هستم
سلام و درود :)
روزتون بخیر لبخند بانو
سلام بر شما
سپاس دوست گرامی
روز شما هم خوش
عززیزم شعر فوق العاده بود . مرررسی 
خونه ی جدیدت مبارک آفرین اولین مهاجر تو شدی 
سلام مهربانو جان
ممنون از حضورت در خانه ی جدید

امیدوارم بلاگ اسکای درست شه ولی همزمان منتشر میکنم 

به به 
اسباب کشی کردین، خبر میدادین بیاییم کمکتون خب 
حالا چشم روشنی چی بیارم براتون 
اَی خدا خونه جدید شکلک ندارم😥
سلام بر فروغ عزیز.
اسباب نیاوردم. همشون تو بلاگ اسکای مونده.
😍
حضورت خودش چشم روشنیه😚
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan