لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم

امروز از آن دست روزهایی بود که دلتنگی امانش را ربوده بود. با "سلام خوبی؟"شروع می کند و وقتی بی جواب می ماند سیل پیامک های تکراری راه می افتد. به شدت نیازمند کد موزیک برای یک دو نوازی سه تار و پیانو بودم از این فرصت استفاده کردم و از او خواستم کد را برایم بسازد. سالهای قبل برای وبم خودم اینکار را میکردم ولی حوصله ی این کار  و امکانات اولیه اش در دسترس نبود. میدانستم از عهده اش بر می آید. بی چون و چرا پذیرفت و به سرعت کد را درتلگرام در اختیارم گذاشت‌ و مجدد بلاک شد. پیامک زد. خواستار مهربانی از سوی من شد ولی ترجیح میدهم اینچنین آزارش دهم به تلافی روزهای گذشته تا بداند و بفهمد که چه کرد و چه گفت!  نوشت آنقدر اراده ندارم که رهایت کنم‌ و نوشتم برو بمیر! و آخرین پیامش این بود؛ به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم...




+ سنجاق شود به پست رها

+ پست بعدی در خصوص همین آهنگ است...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan