لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

همراز ۳۲

همیشه بعداز چند بار نواختن قطعه ی درسی کلاسم، فایل ضبط شده ی کلاس رو گوش میکنم تا ایرادات ریتمی ام رو جبران کنم. این دفعه  به خونه ی مامان که رسیدم بهار رو بزارم اونجا متوجه شدم موبایلم تو خونه جا مونده و مجبور شدم موبایل خواهری رو بگیرم و برم. سر کلاس نرم افزار ضبط صدا رو روشن کردم ولی پس از اتمام کلاس می بایست تیک سبز رنگش رو برای سیو میزدم که نزدم و کل درس کلاس پرید. تو خونه ی مامان متوجه شدم که هیچی ضبط نشده و به کل حالم گرفته شد. این هفته بدون صوت تمرین کردم. خدا میدونه " رنگ چهارگاه " استاد بیگجه خانی رو چطور خواهم نواخت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan